Re: ARES

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ARES
Date: Sun, 11 Mar 2018 07:01:31 +0100

W dniu 11.03.2018 o 03:45, j...@o...pl pisze:

> [...]
> minimalnie oplacalnym, atakiem na nasz kraj. w czesci najbardziej
> newralgicznej, od slow-miejscowosci Augustow, Rajgrtod, Elk.
> Suwalki, wyszlo mi po prostu ARES. i niby wszystko oki. pracuje
> sobie, pracuje, czytam grupy militarne, bo jak sie malo zna na
> temacie, a u Boga to temat jakby obcy, to trzeba czytac, skoro taka
> okolicznosc. wiec, mysle sobie, wiem, ze Ares bog wojny, ale, mysle
> sobie, sprawdze. czytam w wiki, a tu okazuje sie, ze Ares bog to
> wojny ale niesprawiedliwej, niszczacej obie strony w konflikcie, ze

A może Ares, jak to bóg. wie cośkolwiek więcej od Ciebie, zwykłego
śmiertelnika i kombinuje jakby tu zmusić ludzi do myślenia, do
uświadomienia sobie KIM są i Dlaczego ze sobą walczą?

> wiec, oczywiscie, wkurwiam sie, bo ukladam zabezpieczenie narodu,
> tez przy tym swiata, jak najbardziej rozsadnie i sprawiedliwie, a tu
> nazwa CALKIEM NIE ADEKWATNA z tym, co sobie w planie wymyslilem.
>
> minal moze jeden dzien, nie wiecej niz dwa, a tu Izrael wyjezdza mi
> z jakimis bzdurnymi zarzutami przeciwko koniecznej Ustawie o zakazie
> znieslawiania.

A może to nie cały Izrael lecz jedynie izraelskie kobiety rekami
durnych, i łasych na ich babskie imponderabilia, żydowskich mężczyzn?
Nie pomyślałeś. Wszak coś intrygującego jest w tym przekazie, że Żydem
jest tylko ten, którego matka MATKA (nie ojciec) jest ortodoksyjną
Żydówką. Lilith też nienawidziła mężczyzny i chętnie by go zniszczyła
ale rękami innego mężczyzny by sama pozostać świętą krową.

> nie, zebym zaraz sie kapnal; zeby skojarzyc musial minac najmniej
> dzien jeden; ojejku, jesli sie nie jest Bogiem, to dosc naturalne,
> ze tak od razu wszystkiego sie nie wie.
>
> spie sobie, a po snie dociera do mnie, choc nie pamietam, czy cos mi
> we snie przekazano, w ciagu dnia naga prawda.
>

> coz mam wam o tym powiedziec?
>
> popatrzcie tylko: Polacy z Zydami rzucaja sie sobie do gardla. a
> sprawcy tylko sie smieja, kiedy dwie najbardziej skrzywdzone przez
> nich nacje zgrzytaja zebami na siebie.

A kto jątrzy i dolewa oliwy do ognia?

ŻYDÓWKA Azari! Kobieta. A z nią wspierająca ją inna kobieta Merkel.
Merkel teraz jakby trochę ucichła bo władzuchna się jej z rąk wymyka
więc jej rolę przywódczyni wszystkich bab, w walce o zachowanie
dominacji nad mężczyznami, przejęła Azari. Jątrzyć,jątrzyć by te
znienawidzone głupki wyrżnęły się nawzajem a my kobitki jakoś sobie damy
radę. Klonowanie już prawie gotowe a na wszelki wypadek kilku
byków-rozpłodników sobie zachowamy. Automatyczne linie produkcyjne
gotowe więc robotnicy-niewolnicy nie są nam już potrzebni...

> i ty anielski swiecie dajesz mi przedwczoraj rade, choc tyczaca
> tylko pisania, zebym wzniosl sie o metr wyzej.

Pomyśl Jacku. Zrzuć wreszcie kobietę z piedestału i zacznij ja traktować
jak drugiego człowieka, któremu Ty jesteś RÓWNY.

> jacek

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018