Re: ARES

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 17 Mar 2018 15:50:40 -0700 (PDT)
Subject: Re: ARES
From: j...@o...pl

W dniu niedziela, 11 marca 2018 07:10:21 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> I wreszcie przestałeś się ślinić.:) Tak trzymaj.

Leo, nie przypisuj mi cech, ktorych nie posiadam.
do kogo niby mialbym?
po prostu nie czytasz tego, co pisze od lat.
skad niby to slinienie? stad, ze kobiety ubostwiam i jestem wdzieczny Bogu,
ze nam dal je, w pewnym sensie, w jakby wladanie?

teraz Leo inna beczka, lebo beczulka, jesli wolisz:)

dzien temu tlumaczylem zonie, ze Romanowi Klusce powinni oddac to,
co stracil. nie obchodzi mnie, ze sprawa zamknieta, ze przyznano mu
jakies tam ciuciubabki. nawet nie obchodzi, ze, jesli z tych s-synow
co go pograzali nie mozna odzykac, na skutek swiatowej machiny
szANUIACEJ SZALBIERCOW, jego srodkow finansowych, to powinno,
takze z moich podAtkow, splacic to Panstwo.

dzis, akurat byl program o tym.

bylo tez jeszcze kilka programow w ktorych mowili o tym,
o czym w domu mowilem lub rozmyslalem tylko.

i tak to jest z Duchem Swietym.

pozdrawiam,
jacek

wszyscy myslimy i wszystko to jest Ducha Swietego podlozem.