Unia się dławi własnym ogonem.

1. Data: 2018-03-05 19:11:12

Temat: Unia się dławi własnym ogonem.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolejne państwo ma dosyć niemieckiego ,,raju":
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/brytyjsk
ie-media-wynik-wloskich-wyborow-ostrzezeniem-dla-uni
i,819973.html

--
XL

2. Data: 2018-03-05 19:28:29

Temat: Re: Unia się dławi własnym ogonem.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-05 o 19:11, XL pisze:
> Kolejne państwo ma dosyć niemieckiego ,,raju":

Trochę edukacji:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Unia_Europejska
https://pl.wikipedia.org/wiki/Unia_Europejska#Unia

Niemieckie i żydowskie fobie istnieją tylko w twojej chorej głowie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-03-05 20:13:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Trochę edukacji:
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Unia_Europejska
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Unia_Europejska#Unia
>
> Niemieckie i żydowskie fobie istnieją tylko w twojej chorej głowie.

Nie tylko w mojej - ta choroba nazywa sie mądrość. Ty się nigdy nią nie
zarazisz, spoko.
https://demotywatory.pl/3959252/Unia-Europejska-jest
-narzedziem-niemieckiej-hegemonii

Trochę edukacji:

https://wpolityce.pl/m/polityka/372490-le-figaro-pol
ska-i-francja-powinny-wspolnie-przeciwstawic-sie-mer
kantylistycznej-polityce-berlina-niemiecka-hegemonia
-zagraza-europie

https://sjp.pl/hegemonia

Zdrówka!
--
XL

4. Data: 2018-03-05 22:32:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-05 o 20:13, XL pisze:

> Nie tylko w mojej

Ale to cię nie usprawiedliwia.

> https://wpolityce

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-03-05 22:47:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ale to cię nie usprawiedliwia.

A niby po co miałoby? Twoje ,,usprawiedliwienie" mam w... Mam zaszczyt
dzielić poglądy z Margaret Thatcher.

> Powrotu do zdrowia życzę.

Ale co - SPREPAROWALI? NIEPRAWDA?
No dałbyś spokój, nie kompromituj się.

--
XL

6. Data: 2018-03-06 00:06:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> A niby po co miałoby? Twoje ,,usprawiedliwienie" mam w... Mam zaszczyt
> dzielić poglądy z Margaret Thatcher.

,,Powołanie do życia Unii Europejskiej było największą głupotą naszych
czasów."
Źródło: Statecraft, 2000

,,UE jest skazana na niepowodzenie, gdyż jest czymś szalonym, utopijnym
projektem, pomnikiem pychy lewicowych intelektualistów."
Paul Johnson, Bohaterowie, op. cit., s. 303.

,,Zwyczajowo mówi się, że to niewyobrażalne, aby Wielka Brytania wystąpiła z
Unii Europejskiej. Ale unikanie tego typu rozważań to nędzna namiastka
własnych sądów."
Źródło: Statecraft: Strategies for Changing World, 2002

--
XL

7. Data: 2018-03-06 00:10:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> własnych sądów."
> Źródło: Statecraft: Strategies for Changing World, 2002

Oczywiście wszystkie powyższe wypowiedzi są jej autorstwa.

--
XL

8. Data: 2018-03-06 07:36:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-05 o 20:13, XL pisze:

> ta choroba nazywa sie mądrość.

Nie. Ta choroba nie nazywa się mądrość. Znowu użyłaś słowa, którego nie
rozumiesz.

4719,sensacyjne-ustalenia-dziennikarzy-sankcje-dla-p
olski-duda.html

To nie jest mądre wstawanie z kolan. Widać, ze dobrze się bawicie
kosztem Polski. Patrioci... kulsonjegomać... chorzy na mądrość :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2018-03-06 07:42:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-05 o 22:47, XL pisze:

> A niby po co miałoby? Twoje ,,usprawiedliwienie" mam w...

Nie moje, tylko twoje. I nie masz, bo się tak usprawiedliwiasz.

> Mam zaszczyt
> dzielić poglądy z Margaret Thatcher.

LOL :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2018-03-06 09:45:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> To nie jest mądre wstawanie z kolan. Widać, ze dobrze się bawicie
> kosztem Polski. Patrioci... kulsonjegomać... chorzy na mądrość :)

A klęcz dalej i płacz, że ci żydzi kluczyk do raju przekręcili w drzwiach.
Opieraj swoją ,,dobrze" rozumianą ,,mądrość" na ,,dziennikarzach" i ich
zmyślonych ,,sankcjach", tudzież wszelkich inych wyssanych z palca
sensacyjkach. Fakt, takim jak ty już nic innego nie pozostało, niż
POcieszenie z brukowców.
Oczywiście - także bazowanie na ,,wiedzy" z Onetu, no i
koniecznie-koniecznie na opiniach niekumatej i nieczytatej tępej Lubnauer
czy przegranego Siemoniaka, giermka Bronia, wikłającego niegdyś Polskę w
bezkrytyczną politykę wasalną wobec USA (czyt. żydostwa):
http://wps.neon24.pl/post/113023,groteskowy-rycerz-k
resowy-i-jego-giermek

--
XL

Birmingham 2018 TEŻ pod znakiem Krzyża!
Uprawianie seksu "dla świętego spokoju".
SB-cja bez dystynkcji!
Turcja współpracuje z Al-Kaidą! Zabija! Podpisz petycję!
waw