Unia się dławi własnym ogonem.

11. Data: 2018-03-06 09:53:46

Temat: Re: Unia się dławi własnym ogonem.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Nie moje, tylko twoje. I nie masz, bo się tak usprawiedliwiasz.

Twoje sny erotyczne skieruj w inną stronę.

> LOL :)

Cóż innego mógł napisać w odpowiedzi przedstawiciel lewactwa, którym MT
gardziła jak szarańczą...
Zdrówka!

--
XL

12. Data: 2018-03-07 00:19:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
4719,sensacyjne-ustalenia-dziennikarzy-sankcje-dla-p
olski-duda.html

> A klęcz dalej i płacz, że ci żydzi kluczyk do raju przekręcili w drzwiach.
> Opieraj swoją ,,dobrze" rozumianą ,,mądrość" na ,,dziennikarzach" i ich
> zmyślonych ,,sankcjach", tudzież wszelkich inych wyssanych z palca
> sensacyjkach. Fakt, takim jak ty już nic innego nie pozostało, niż
> POcieszenie z brukowców.
> Oczywiście - także bazowanie na ,,wiedzy" z Onetu, no i
> koniecznie-koniecznie na opiniach niekumatej i nieczytatej tępej Lubnauer
> czy przegranego Siemoniaka

http://www.rmf24.pl/fakty/news-departament-stanu-usa
-zaprzecza-doniesieniom-o-zawieszeniu-s,nId,2553864

--
XL

13. Data: 2018-03-07 00:19:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Nie. Ta choroba nie nazywa się mądrość. Znowu użyłaś słowa, którego nie
> rozumiesz.

4719,sensacyjne-ustalenia-dziennikarzy-sankcje-dla-p
olski-duda.html

Twoja ,,sensacyjna" żydowska GWniana gazeta kolejny raz grzmotnęła na pysk,
a ciołki Lubnauery i Siemoniaki kolejny raz potwierdziły, że są ciołkami.
No i oczywiście ty potwierdziłeś to samo o sobie już siłą bezwładności,
żtp. rzutem na taśmę.
Rozpacz? Deprecha? Zdrowko szwankuje?

http://www.rmf24.pl/fakty/news-departament-stanu-usa
-zaprzecza-doniesieniom-o-zawieszeniu-s,nId,2553864

Mądrości życzę!
--
XL

14. Data: 2018-03-07 00:57:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

4719,sensacyjne-ustalenia-dziennikarzy-sankcje-dla-p
olski-duda.html

> http://www.rmf24.pl/fakty/news-departament-stanu-usa
-zaprzecza-doniesieniom-o-zawieszeniu-s,nId,2553864

,,Departament Stanu USA zaprzecza doniesieniom o zawieszeniu stosunków z
Polską

Rzeczniczka Departamentu Stanu Heather Nauert, w imieniu władz
amerykańskich, zaprzeczyła we wtorek doniesieniom, że wprowadzenie w życie
ustawy o nowelizacji ustawy o IPN doprowadziło do "zawieszenia" relacji
pomiędzy Waszyngtonem a Warszawą. "Doniesienia zakładające jakiekolwiek
'zawieszenie' współpracy w dziedzinie bezpieczeństwa lub dialogu na wysokim
szczeblu - wszystko to - jest po prostu fałszem" - podkreśliła z naciskiem
rzeczniczka amerykańskiego resortu spraw zagranicznych."

Tak że, Kviecie ty moje, skompromitowałeś się już chyba ostatecznie.
Zdrówka!

--
XL

15. Data: 2018-03-07 08:06:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-07 o 00:19, XL pisze:

4719,sensacyjne-ustalenia-dziennikarzy-sankcje-dla-p
olski-duda.html

> http://www.rmf24.pl/fakty/news-departament-stanu-usa
-zaprzecza-doniesieniom-o-zawieszeniu-s,nId,2553864

"istnienie ultimatum potwierdza notatka polskiej ambasady w Waszyngtonie
z 20 lutego, dwa tygodnie po podpisaniu przez prezydenta Polski ustawy o
IPN i skierowaniu jej do Trybunału Konstytucyjnego.

Z notatki ma wynikać m.in., że do momentu zażegnania sporu o nowelę
ustawy o IPN USA wprowadzają dla polskich władz zakaz kontaktów
dwustronnych na najwyższym szczeblu Białego Domu.

Poza NIEFORMALNYM uznaniem polskich liderów za "persona non grata" w
Białym Domu, Amerykanie mieli też grozić blokadą finansowania wspólnych
projektów wojskowych."

Jak ty mało wiesz o dyplomacji...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2018-03-07 11:07:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Poza NIEFORMALNYM uznaniem polskich liderów za "persona non grata" w
> Białym Domu, Amerykanie mieli też grozić blokadą finansowania wspólnych

Uważasz, że ci w czymś pomoże ta dalsza kompromitacja?

--
XL

Birmingham 2018 TEŻ pod znakiem Krzyża!
Uprawianie seksu "dla świętego spokoju".
SB-cja bez dystynkcji!
Turcja współpracuje z Al-Kaidą! Zabija! Podpisz petycję!
waw