Birmingham 2018 TEŻ pod znakiem Krzyża!

1. Data: 2018-03-04 19:04:34

Temat: Birmingham 2018 TEŻ pod znakiem Krzyża!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawodnicy nie boją się startować z krzyżykami na szyjach.
Na najwyższym podium szczęśliwa medalistka modli się do Boga i żegna się
znakiem Krzyża.

Zjawisko coraz bardziej widoczne i już powszechne - na wszelkich imprezach
sportowego współzawodnictwa.
Chrześcijaństwo jak zwykle rośnie w siłę najbardziej, kiedy jest
najbardziej prześladowane.
Znak czasów.

--
XL

2. Data: 2018-03-08 13:59:06

Temat: Re: Birmingham 2018 TEŻ pod znakiem Krzyża!
Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-04 o 18:04, XL pisze:
> [...]
> sportowego współzawodnictwa.
> Chrześcijaństwo jak zwykle rośnie w siłę najbardziej, kiedy jest

wyjdz z domu, wyjdz z domu

--
gazebo

---
Avast.

3. Data: 2018-03-09 14:16:55

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

A, to dlatego pies szczeka i szczeka - nie lubi psycholi. Idź sobie, nie wyjdę.

4. Data: 2018-03-11 08:06:54

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 4 marca 2018 19:05:02 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
> sportowego współzawodnictwa.
> Chrześcijaństwo jak zwykle rośnie w siłę najbardziej, kiedy jest

nasi skoczkowie zawsze znak czynia przed kazdym skokiem.
robert i justynka, tak jak znakomita wiekszosc polskich sportowcow,
tez kochaja Boga i sa chrzescijanami - wyznawcami najwspanialszej wiary,
moim najskromniejszym zdaniem.

5. Data: 2018-03-11 08:50:57

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 8 marca 2018 13:59:26 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> wyjdz z domu, wyjdz z domu
>
> --
> gazebo

cos ci opowiem o sportowcach gazebo.

Adam Malysz, tak jak zaden sportowiec, dal mi najwiecej odpowiedzi
przez Boga, nigdzie indziej nieosiagalnych.
pamietam nawet jak mu nardy pod spodem blyszczaly niebieskim
kolorem Boga Stworcy.

pamietam tez, jak Marysia mi mowila, ze juz nigdy tak wspaniale nie bedzie
i ze Kamil Stoch nie ma szans Adasiowi dorownac.
powiedzialem jej, ze sie myli, ze duzyna bedzie wiele lepsza,
a Kamil bedzie tak dobry, jak Adam, tylkio ze trudno okreslic,
czy ten czy tamten bedzie lepszy, bo po prostu sie nie da,
skoro obaj sa najlepsi.

wierz mi, ze zona nigdy prawie nie chce pamietac wielu spraw,
ktore sie pozniej sprawdzily, ale to jakos zapamietala;
moze byla zbyt pewna, czy moze po ludzku niewyobrazalne sie jej to wydawalo.

tez pisalem, jak juz Adam sobie na rajdy pojechal,
ze tutaj gdzie jego miejsce wroci.
wrocil.

oczywiscie nie po to pisze, zebym cos mogl sprawic,
ale, chyba tylko dzieki Bogu, po prostu pewne rzeczy wiem,
bo da oczywiste i logiczne takze.

teraz co do Kamila.
niedawno ktos, chyba znow zona - tak, wlasnie ona zarzucila Kamilowi
cos tam, nawet nie pamietam juz co, ale w ktorejs wypowiedzi.
oczywiscie, ze zadnej racji nie miala - wytlumaczylem, przyjela.
i nawet nie oponowala, co dziwne.

wierz mi, kamil nigdy nie powiedzial w jakimkolwiek wywiadzie to,
czego sam wowczas, bedac w jego sytuacji, bym nie powiedzial.
nawet gdy sie zdenerwowal, tez bym sie zdenerwowal.
i nie pisze to po to, by cos udawadniac, czy po aplauz jakis,
bo to ... mi i powiewa.

gazebo, NIE WYCHODŹ Z DOMU, NIE WYCHODŹ Z DOMU.

jacek

6. Data: 2018-03-11 09:15:23

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

aha, wspomnę tu tylko jeszcze Agnieszkę Radwańską
i przepraszam, ze nie jestem w stanie wszystkich wymienić z nazwiska,
bo i tak niechybnie pominąłbym kogoś, i dla sprawiedliwości dodam,
ze Bóg i tak to wszystko przecież wie.

jacek

7. Data: 2018-03-11 15:14:45

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-11 o 07:50, j...@o...pl pisze:

> gazebo, NIE WYCHODŹ Z DOMU, NIE WYCHODŹ Z DOMU.

trzeba bylo mi to powiedziec przynajmniej 40 lat temu, byla szansa zebym
uwierzyl w fanatyzm i cztery sciany

ps skad u was ta tendencja do darcia mordy, zaprawde nigdy tego nie
zrozumiem

--
gazebo

---
Avast.

8. Data: 2018-03-11 15:47:46

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-09 o 13:16, i...@g...pl pisze:
> A, to dlatego pies szczeka i szczeka - nie lubi psycholi. Idź sobie, nie wyjdę.

=====
Próżno bowiem na balkonie, czekam by ktoś defilował,
żebym go ujrzała, nieomal zemdlała, by mi nacierano skronie...
Żeby z miejsca zmylił nogę, tak jak tamtym się zdarzyło,
stanął pod balkonem, huknął mi puzonem, by mi także się spełniło.
Stanął pod balkonem, huknął mi puzonem, by mi także się spełniło.

Pa pa pa pa ra pa pa pa pa ra. . .
====

--
gazebo

---
Avast.

9. Data: 2018-03-11 18:58:59

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Nie czekaj w ciemno, najpierw sobie ustal, jaką masz płeć i orientację.

10. Data: 2018-03-11 19:10:04

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-11 o 17:58, i...@g...pl pisze:
> Nie czekaj w ciemno, najpierw sobie ustal, jaką masz płeć i orientację.

czego i tobie w swej milosierdzi zycze

--
gazebo

---
Avast.

Uprawianie seksu "dla świętego spokoju".
SB-cja bez dystynkcji!
Turcja współpracuje z Al-Kaidą! Zabija! Podpisz petycję!
waw
waw