Re: Birmingham 2018 TEŻ pod znakiem Krzyża!

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 10 Mar 2018 23:50:57 -0800 (PST)
Subject: Re: Birmingham 2018 TEŻ pod znakiem Krzyża!
From: j...@o...pl

W dniu czwartek, 8 marca 2018 13:59:26 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> wyjdz z domu, wyjdz z domu
>
> --
> gazebo

cos ci opowiem o sportowcach gazebo.

Adam Malysz, tak jak zaden sportowiec, dal mi najwiecej odpowiedzi
przez Boga, nigdzie indziej nieosiagalnych.
pamietam nawet jak mu nardy pod spodem blyszczaly niebieskim
kolorem Boga Stworcy.

pamietam tez, jak Marysia mi mowila, ze juz nigdy tak wspaniale nie bedzie
i ze Kamil Stoch nie ma szans Adasiowi dorownac.
powiedzialem jej, ze sie myli, ze duzyna bedzie wiele lepsza,
a Kamil bedzie tak dobry, jak Adam, tylkio ze trudno okreslic,
czy ten czy tamten bedzie lepszy, bo po prostu sie nie da,
skoro obaj sa najlepsi.

wierz mi, ze zona nigdy prawie nie chce pamietac wielu spraw,
ktore sie pozniej sprawdzily, ale to jakos zapamietala;
moze byla zbyt pewna, czy moze po ludzku niewyobrazalne sie jej to wydawalo.

tez pisalem, jak juz Adam sobie na rajdy pojechal,
ze tutaj gdzie jego miejsce wroci.
wrocil.

oczywiscie nie po to pisze, zebym cos mogl sprawic,
ale, chyba tylko dzieki Bogu, po prostu pewne rzeczy wiem,
bo da oczywiste i logiczne takze.

teraz co do Kamila.
niedawno ktos, chyba znow zona - tak, wlasnie ona zarzucila Kamilowi
cos tam, nawet nie pamietam juz co, ale w ktorejs wypowiedzi.
oczywiscie, ze zadnej racji nie miala - wytlumaczylem, przyjela.
i nawet nie oponowala, co dziwne.

wierz mi, kamil nigdy nie powiedzial w jakimkolwiek wywiadzie to,
czego sam wowczas, bedac w jego sytuacji, bym nie powiedzial.
nawet gdy sie zdenerwowal, tez bym sie zdenerwowal.
i nie pisze to po to, by cos udawadniac, czy po aplauz jakis,
bo to ... mi i powiewa.

gazebo, NIE WYCHODŹ Z DOMU, NIE WYCHODŹ Z DOMU.

jacek