waw

1. Data: 2018-02-27 20:44:45

Temat: waw
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2018-02-28 17:17:52

Temat: Re: waw
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2018-02-28 17:25:30

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.02.2018 o 17:17, XL pisze:

4. Data: 2018-02-28 18:30:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:
> W dniu 28.02.2018 o 17:17, XL pisze:
>> LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:
>

>> Co Ci?
>
> A co? To już szczeknąć nawet nie można?

A po jakiemu to było szczekane? Bo po polsku jest ,,hau!" Po angielsku
,,woof"... i chyba też ,,wow". No?

--
XL

5. Data: 2018-02-28 20:09:21

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.02.2018 o 18:30, XL pisze:

> A po jakiemu to było szczekane? Bo po polsku jest ,,hau!" Po angielsku
> ,,woof"... i chyba też ,,wow". No?

Nie wiem. Tak jakoś wyszło. Chciałem sprawdzić czy będzie jakiś odzew bo
tak tu sie jakoś nagle pusto zrobiło. Czyzby ze strachu...? :)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

6. Data: 2018-02-28 20:50:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Nie wiem. Tak jakoś wyszło. Chciałem sprawdzić czy będzie jakiś odzew bo
> tak tu sie jakoś nagle pusto zrobiło. Czyzby ze strachu...? :)

Z nudów i irytacji. Bo jak tylko zaczynasz gadać z sensem na jakiś temat
inny niż Twój Rzym, to i tak zaraz każdą rozmowę i rak do niego
sprowadzasz. To jest nie do wytrzymania.

--
XL

7. Data: 2018-02-28 21:35:26

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.02.2018 o 20:50, XL pisze:

> Z nudów i irytacji. Bo jak tylko zaczynasz gadać z sensem na jakiś
> temat inny niż Twój Rzym, to i tak zaraz każdą rozmowę i rak do
> niego sprowadzasz. To jest nie do wytrzymania.

Ale zobacz jak, dzięki takiemu mojemu podejściu, wszystko staje się
proste i łatwe do wyjaśnienia. Jak wszystko w tej naszej rzeczywistości
staje się łatwe do wyjaśnienia i takie oczywiste... A to, że Prawda
drażni oszusta to już nie moja wina, droga XL. Ja jestem tutaj od
rozwiązywania problemów a nie od łagodnego głaskania po główkach
uzależnionych i niesfornych dzieciuchów. :)

8. Data: 2018-02-28 23:30:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Ale zobacz jak, dzięki takiemu mojemu podejściu, wszystko staje się
> proste i łatwe do wyjaśnienia.

Nie. TY SOBIE wyjaśniasz wszystko za pomocą JEDNEGO szablonu.
To tak, jakbyś na każde pytanie czy sytuację pdpowiadał: pomidor!

> Jak wszystko w tej naszej rzeczywistości
> staje się łatwe do wyjaśnienia i takie oczywiste...

Pomidor!

9. Data: 2018-03-01 14:46:57

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.02.2018 o 23:30, XL pisze:

> Nie. TY SOBIE wyjaśniasz wszystko za pomocą JEDNEGO szablonu. To
> tak, jakbyś na każde pytanie czy sytuację odpowiadał: pomidor!

No bo czyż za wszelkie zło nie odpowiada przemoc?
A pytanie następne zabrzmi: No a co jest przyczyną przemocy?
Nie da się uniknąć odpowiedzi na to pytanie jeżeli chcemy przetrwać.

> Pomidor!

> Pomidor!

> Pomidor!

Czkawki dostałaś czy co? ! :-)

10. Data: 2018-03-01 16:21:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> No bo czyż za wszelkie zło nie odpowiada przemoc?
> A pytanie następne zabrzmi: No a co jest przyczyną przemocy?
> Nie da się uniknąć odpowiedzi na to pytanie jeżeli chcemy przetrwać.

> Czkawki dostałaś czy co? ! :-)

Pomidor!

--
XL

,,Polski antysemityzm????"
Dziecięce konkursy piękności.
Gra w FakeNewsy: uodPOrni czy wytre-n/s-uje?
Kto zabijał w Katyniu?
Nie chciałem być rasistą