Dziecięce konkursy piękności.

1. Data: 2018-02-24 19:00:23

Temat: Dziecięce konkursy piękności.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powinny zostać prawnie zabronione, a rodzice podlegać surowym karom,
włącznie z odbieraniem dzieci w przypadkach szczegolnych określonych
prawem!

--
XL

2. Data: 2018-02-24 19:04:48

Temat: Re: Dziecięce konkursy piękności.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Powinny zostać prawnie zabronione, a rodzice podlegać surowym karom,
> włącznie z odbieraniem dzieci w przypadkach szczegolnych określonych
> prawem!

https://www.supermamy.pl/i/l/2014/04/miss-20505333.j
pg
http://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/UkZktkpTURBXy8xM
GFkYTE4ZGQ4Mjk4MTllMjUwMzg5ZTBhNjM3YTk4Ni5qcGeSlQLNA
8AAwsOVAgDNA8DCww
https://www.papilot.pl/i/m/2014/01/mala-miss-1461602
7.jpg
Itd.

Przerażające!

--
XL

3. Data: 2018-02-24 21:55:02

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.02.2018 o 19:04, XL pisze:

> [...]
pg
> http://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/UkZktkpTURBXy8xM
GFkYTE4ZGQ4Mjk4MTllMjUwMzg5ZTBhNjM3YTk4Ni5qcGeSlQLNA

Wykrztuś z siebie XL to o co w tym wszystkim chodzi, bo nie wszyscy
muszą być aż tak bardzo domyślni...:)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

4. Data: 2018-02-24 22:06:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> [...]
8AAwsOVAgDNA8DCww

7.jpg Itd.

> Wykrztuś z siebie XL to o co w tym wszystkim chodzi, bo nie wszyscy

O głupotę ludzką - nieodpowiedzialnych rodziców demoralizujących
nieświadome niczego, JESZCZE(sic!) niewinne i ufne dzieci, rodziców
narażających je osobiście i ich wizerunki na niebezpieczeństwo stania się
łupem pedofili, rodzicow uczących dzieci wyzywających/wyuzdanych
seksualnych publicznych zachowań, rodziców kształtujących dziecięce
osobowości jako łatwy towar dla mediów, rodziców ,,zarządzających" życiem
swych dzieci na ich szkodę.
Długo by pisać.

--
XL

5. Data: 2018-02-25 07:04:49

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.02.2018 o 22:06, XL pisze:

> [...]

> osobowości jako łatwy towar dla mediów, rodziców ,,zarządzających"
> życiem swych dzieci na ich szkodę. Długo by pisać.

Byłabyś uczciwsza i jeszcze bardziej przekonywająca gdybyś raczyła
zauważyć, że te dzieci to wyłącznie dziewczynki, które są uczone przez
ich mamuśki jak się dobrze sprzedawać. Są uczone, że za ładne ciało
można wszystko kupić i że beznamiętnie kokietując można podporządkowywać
sobie innych ludzi, a w szczególności mężczyzn. Jednym słowem te mamuśki
uczą swoje nieletnie córeczki jak być "dobrą" flądrą i sprzedajną
dziwką. Od samej kołyski, droga XL...

6. Data: 2018-02-25 07:30:10

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.02.2018 o 07:04, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]

> Jednym słowem te mamuśki uczą swoje nieletnie córeczki jak być
> "dobrą" flądrą i sprzedajną dziwką. Od samej kołyski, droga XL...

To w tym momencie zaczyna się przygotowywanie dziewczyny do stania się w
przyszłości ofiarą pedofila lub tez ofiarą gwałtu. Taka, ukształtowana
przez mamuśkę na "wampa", mała kobietka przyciąga równie niedojrzałego -
jak ona sama - mężczyznę by przetestować skuteczność swoich środków
oddziaływania na mężczyzn oraz sprawdzić swoją zdolność
podporządkowywania ich sobie. Poza tym już na tym etapie zaczyna
ujawniać się kompleks Elektry i flirtowanie oraz kokietowanie jest dla
niedojrzałych kobiet sposobem na dowartościowanie się przez sprawdzanie
własnej atrakcyjności w relacjach z mężczyznami. Jest równocześnie
pokazywaniem matce: spójrz, ty mnie poniżasz i nie doceniasz a inni
klęczą u moich stóp. I gdy takie zakompleksione dziecko trafi na równie
zakompleksionego faceta, którego poniży swoim zachowaniem lub przekroczy
niewidzialną granice testowania, wówczas mamy bums, czyli gwałt. I
nieważne czy dziewczynka ma lat 7 czy 17 czy 27 - przekroczyła barierę
po to by podnieść poczucie własnej wartości przez poniżenie faceta ze
skutkiem w postaci gwałtu.

7. Data: 2018-02-25 09:30:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> [...]
> sobie innych ludzi, a w szczególności mężczyzn. Jednym słowem te mamuśki
> uczą swoje nieletnie córeczki jak być "dobrą" flądrą i sprzedajną

Niestety tak właśnie jest, o to chodzi w tych z pozoru niewinnych
,,konkursach", przyznaję Ci całkowitą, bezdyskusyjną rację!
I także w tym, że to matki - pustaki i nieodpowiedzialne flądry - pchają
tam te dziewczynki, zadpokajając WŁASNE kurewskie ciągoty. Normalna kobieta
nigdy nie zrobiłaby czegoś takiego.

--
XL

8. Data: 2018-02-25 09:32:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> [...]
> nieważne czy dziewczynka ma lat 7 czy 17 czy 27 - przekroczyła barierę
> po to by podnieść poczucie własnej wartości przez poniżenie faceta ze

Nic dodać, nic ująć!

--
XL

9. Data: 2018-02-25 11:25:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Powinny zostać prawnie zabronione, a rodzice podlegać surowym karom,
> włącznie z odbieraniem dzieci w przypadkach szczegolnych określonych
> prawem!

Analogicznie - popularbe w mediach tzw. dziecięce (bo dziecięce tylko z
nazwy) konkursy piosenki.
Popychane przez rodziców (głównie przez matki, przez które ojciec zwykle
jest ubezwłasnowolniony) do konkursów dzieci śpiewają ,,dorosłe" piosenki,
przez co znowu pod wpływem dorosłych (organizatorzy, rodzice) nabywają
,,dorosłe" emploi nieodwracalnie (poprzez następstwa) zakłócające ich
dziecięcą niewinnośc - seksualnością zachowania i stroju.

--
XL

10. Data: 2018-02-25 11:38:10

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.02.2018 o 11:25, XL pisze:

> [...]
> nieodwracalnie (poprzez następstwa) zakłócające ich dziecięcą
> niewinnośc - seksualnością zachowania i stroju.

Może dla niektórych będzie to i trochę obok głównego wątku, ale
przytoczę sam początek z "Wiedza i mniemanie" Platona:

"Jak dłu­go - za­czą­łem - albo mi­ło­śni­cy mą­dro­ści nie będą mie­li
w państwach wła­dzy­ kró­lew­skiej, albo ci dzi­siaj tak zwa­ni
kró­lo­wie i władcy nie za­czną się w mą­dro­ści ko­chać uczci­wie i
na­le­ży­cie, i po­kąd to się w jed­no nie zle­je - wpływ po­li­tycz­ny
i umi­ło­wa­nie mą­dro­ści - a tym licz­nym na­tu­rom, któ­re dziś idą
osob­no, wy­łącz­nie tyl­ko jed­nym albo wy­łącz­nie dru­gim to­rem,
dro­gi się nie ode­tnie, tak dłu­go nie ma sposobu, żeby zło usta­ło,
ko­cha­ny Glau­ko­nie, nie ma ra­tun­ku dla państwa, a uwa­żam, i dla
rodu ludz­kie­go. Ani mowy o tym nie ma, żeby taki ustrój prę­dzej w
gra­ni­cach moż­li­wo­ści doj­rzał i świa­tło słoń­ca zoba­czył, ustrój,
któ­ry­śmy te­raz w my­śli prze­szli. (...)"

A "wyścig szczurów" trwa w najlepsze. Czasami sobie myślę, że nie ma
innego sposobu na jego zakończenie jak tylko przez totalny zanik
reprodukcji chorego stworzenia.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

Gra w FakeNewsy: uodPOrni czy wytre-n/s-uje?
Kto zabijał w Katyniu?
Nie chciałem być rasistą
To jak to w końcu było...
Wywiad z Trollem