Zagadka.

1. Data: 2018-03-06 01:41:17

Temat: Zagadka.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli przedwczorajsze jutro jest w niedzielę, to jaki dzień będzie dwa dni
po dzisiejszym pojutrze?

--
XL

2. Data: 2018-03-06 11:24:38

Temat: Re: Zagadka.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 6 marca 2018 01:41:19 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> Jeżeli przedwczorajsze jutro jest w niedzielę, to jaki dzień będzie dwa dni
> po dzisiejszym pojutrze?

PIĄTEK

Dowód:

Przedwczorajsze jutro = wczoraj & przedwczorajsze jutro = niedziela
Stąd: wczoraj = niedziela
Stąd: dzisiaj = poniedziałek
Stąd: dzisiejsze pojutrze = środa
Stąd: dzisiejsze pojutrze + 2d = piątek
Q.E.D.

3. Data: 2018-03-06 13:02:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> PIĄTEK

Dobrze ?

--
XL

4. Data: 2018-03-06 13:04:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Jeżeli przedwczorajsze jutro jest w niedzielę, to jaki dzień będzie dwa dni
> po dzisiejszym pojutrze?

Wyrzucono z samolotu kilo pierza i kilo żelaza. Co uderzy o ziemię
pierwsze?

--
XL

5. Data: 2018-03-06 20:50:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Wyrzucono z samolotu kilo pierza i kilo żelaza. Co uderzy o ziemię
> pierwsze?

Nikt nie wie????

--
XL

6. Data: 2018-03-07 02:18:07

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 6 marca 2018 13:04:46 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Wyrzucono z samolotu kilo pierza i kilo żelaza. Co uderzy o ziemię
> pierwsze?

Z punktu widzenia fizyki - źle postawione pytanie.

Zależy bardziej od opakowania niż zawartości, gdyż nie spadają swobodnie
w próżni i wchodzi opór powietrza.

Jeśli w identycznym kartonie, to oba w tym samym, ponieważ wartość g jest identyczna.

Jeśli zrzucone luzem, to licząc opór powietrza na ziemi: kilo żelaza,
a kilo pierza... nie wiadomo kiedy - pierze rzucone luzem ma zwyczaj unosić się
w powietrzu.

7. Data: 2018-03-07 02:20:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a kilo pierza... nie wiadomo kiedy - pierze rzucone luzem ma zwyczaj unosić się

Otóż to!

--
XL

8. Data: 2018-03-08 04:49:51

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> wrote in message
ps.com...

> [...]
>
> Jeśli zrzucone luzem, to licząc opór powietrza na ziemi: kilo żelaza,
> a kilo pierza... nie wiadomo kiedy - pierze rzucone luzem ma zwyczaj

Co to za gimbaza tutaj?
Kogo podniecają takie infantylne "zagadki" dla 10-latków?
I co to ma wspólnego z psychologią??

Jakubie, proszę - powstrzymaj się...

9. Data: 2018-03-08 07:43:57

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Nie czytaj - sp...aj.
No, chyba że Jakub to twoj synek, któremu chcesz regulować, co mu wolno, a co nie.
To jak? Synek? Nie synek?

10. Data: 2018-03-08 07:50:18

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Te zagadki znalazłam w jakimś quizie - i o ile pierwsza jest fajna (też udzieliłam
odpowiedzi jak Ty), to w tej drugiej odpowiedziałam, że pierwsze spadnie żelazo (co
jest oczywiste, bo mowy o próżni ma pewno tam nie było - wszak samolot by spadł, he
he) i potraktowano ją jako błędną, sugerując jako poprawną odpowiedź, że spadną
równocześnie.
Tak więc chciałam zbadać stanowisko innych osób, a autora quizu już wcześniej
spacyfikowałam :-)

Unia się dławi własnym ogonem.
Birmingham 2018 TEŻ pod znakiem Krzyża!
Uprawianie seksu "dla świętego spokoju".
SB-cja bez dystynkcji!
Turcja współpracuje z Al-Kaidą! Zabija! Podpisz petycję!