ARIADNA/ANCHOR

1. Data: 2002-01-30 15:16:43

Temat: ARIADNA/ANCHOR
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.sedno.com/haft/

Dodałem Ariadnę do przeliczania. Niestety miałem
tylko jej porównanie do Anchor'a tak więc może
się zdarzyć, że nie wszytkie nici będzie można
przeliczyć na wszystkie :-(.<BR>
Będę to rozwijał potrzebuję tylko jak najwięcej
tabel w formie elektronicznej szczgólnie:
Ariadna --> wszytko inne oprócz ANCHOR
Każdy typ --> Nazwy Polskie
SEMCO, J&P --> na ANCHOR"A lub DMC

to naprawdę zaczyna działać !

1. Data: 2002-01-31 08:12:40

Temat: Re: ARIADNA/ANCHOR
Od: "Joanna Gacka" <j...@w...to.kopernik.pl> szukaj wiadomości tego autora

> www.sedno.com/haft/
>
> Dodałem Ariadnę do przeliczania. Niestety miałem

zrobilam przeliczniki excelowe - troche tam jest Anchora i DMC na Ariadne
przeliczonych, nie wszystkie, bo nie mam materialow - jak chcesz to moge
podeslac, moze Ci sie przyda
J.

1. Data: 2002-01-31 08:23:12

Od: "Renata" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeliczyć na wszystkie :-(.<BR>
> Będę to rozwijał potrzebuję tylko jak najwięcej
> tabel w formie elektronicznej szczgólnie:

Potwierdzam, to naprawdę zaczyna działać!
Do dzisiaj pokazywało mi wynik wyszukiwania: nie znaleziono :-(
renata

1. Data: 2002-01-31 13:31:53

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zrobilam przeliczniki excelowe - troche tam jest Anchora i DMC na Ariadne
> przeliczonych, nie wszystkie, bo nie mam materialow - jak chcesz to moge
> podeslac, moze Ci sie przyda

Przyda się wszytko - im więcej danych włożę do bazy danych
tym więcej będzie można z niej "wyciągnąć"

1. Data: 2002-01-31 13:41:37

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (...)
> Będę to rozwijał potrzebuję tylko jak najwięcej
> tabel w formie elektronicznej szczgólnie:

Swietna rzecz. Sprawdziłam działa. :-)))
Żeby jeszcze pokazywało ten kolor oprócz numerka
w kolorze.
Pozdrawiam Krycha.

1. Data: 2002-01-31 15:48:37

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Swietna rzecz. Sprawdziłam działa. :-)))
> Żeby jeszcze pokazywało ten kolor oprócz numerka
> w kolorze.

to nie jest zły pomysł - tylko jak zamienić
te kolory na RGB ??? - no i każdego monitor trochę inaczej
"Świeci".

może by zrobić taką zabawę/informację
ja wyświetlam na stronie tabelę kolorów np.: 4096 kolorów
a wy dziewczyny jak wam jakiś kolorek będzie pasował do
nici to wpisujecie nazwę nici -
to się będzie rozwijało i będzie można dopasować sobie
nić do każdego kolorka - co wy na to ?

1. Data: 2002-01-31 15:57:54

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potwierdzam, to naprawdę zaczyna działać!
> Do dzisiaj pokazywało mi wynik wyszukiwania: nie znaleziono :-(
> renata

Super! Dodałam stronę do ulubionych. Dzięki
E.L.

1. Data: 2002-01-31 16:13:45

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nici to wpisujecie nazwę nici -
> to się będzie rozwijało i będzie można dopasować sobie

Mozemy zaczac zabawe, ale raczej widze czarno, kazdy monitor inaczej
pokazuje kolory obrazkow, no ale zeby sie upewnic, trzeba by przetestowac
chociaz kilka odcieni i usrednic wynik.
Sa tabele z kolorami DMC w sieci, czy to Ci jakos pomoze?
Czy jesli znajde tabele przelizceniowa welna - mulina, to tez wprowadzisz,
czy juz Ci sie nie chce?
Elzbieta

1. Data: 2002-02-01 07:15:57

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozemy zaczac zabawe, ale raczej widze czarno, kazdy monitor inaczej
> pokazuje kolory obrazkow, no ale zeby sie upewnic, trzeba by przetestowac
> chociaz kilka odcieni i usrednic wynik.
-masz rację bez szans :-(
> Sa tabele z kolorami DMC w sieci, czy to Ci jakos pomoze?
- jasne - tylko adres potrzebuję

> Czy jesli znajde tabele przelizceniowa welna - mulina, to tez wprowadzisz,
> czy juz Ci sie nie chce?

dlaczego ma się nie chceć ? - chyba, że przyślesz skan -
na przepisywanie "ręczne" niesety nie mam czasu.

1. Data: 2002-02-01 07:27:52

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - jasne - tylko adres potrzebuję
www.pcstitch.com
to jest programik wersja demo, opcje - floss palette i kolory bodajze 4 firm

> dlaczego ma się nie chceć ? - chyba, że przyślesz skan -
> na przepisywanie "ręczne" niesety nie mam czasu.

http://www.stitchingsupplies.com/page14table.htm
tabela welna Anchor - mulina DMC
Z gory dzieki, juz tabela jest swietna i pomocna, a z welna bedzie super.

poszukuje...
poszukuję wzoru
wzory krzyzykowe
Adresy