jednokolorowe

1. Data: 2002-01-30 08:12:48

Temat: jednokolorowe
Od: "magdary" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Po pierwsze dzięki wielkie Wkn za wzory szydełkowe:) właśnie się przymierzam
do pierwszej serwetki tej prostokątnej siatkowej:)

ale mam też prośbę nie macie może jakiegoś ładnego wzoru do haftowania
krzyżykiem takiego, żeby jednym kolorem zrobić obramowanie na serwecie?
kiedyś dawno dostałam takiego ślicznego kwiatuszka ale ile można mieć
jednakowych serwetek?

Pomóżcie proszę:)

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2002-01-30 17:07:44

Temat: Re: jednokolorowe
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krzyżykiem takiego, żeby jednym kolorem zrobić obramowanie na serwecie?
> kiedyś dawno dostałam takiego ślicznego kwiatuszka ale ile można mieć

Cos moze znajde, ale chcialabym wiedziec, czy dobrze rozumiem: szlak dookola
serwetki czy moze pojedynczy element w jednym kolorze?
Elzbieta

1. Data: 2002-01-31 11:13:08

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cos moze znajde, ale chcialabym wiedziec, czy dobrze rozumiem: szlak dookola
> serwetki czy moze pojedynczy element w jednym kolorze?
> Elzbieta

Szlak dookoła serwetki moga być nawet dwa kolory:) Będę bardzo wdzięczna

Magda

aa dziś przez onet bo się nie mogę przez outlooka dostać na serwer gurpowy

1. Data: 2002-01-31 11:46:20

Od: "Krutka" <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie odzywałam się, bo jak 1 kolor to 1, takich nie znalazłam w swoich
(niestety niewielkich) zbiorach!
Dzisiaj pogrzebie, bo chyba 2-3 kolorowe to jakieś mam.
Zeskanuję i Ci podeślę, czekaj cierpliwie
AGA

1. Data: 2002-01-31 15:37:23

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szlak dookoła serwetki moga być nawet dwa kolory:) Będę bardzo wdzięczna
>
> Magda

Cos znalazlam, wysylam
E.

1. Data: 2002-02-01 06:48:20

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (niestety niewielkich) zbiorach!
> Dzisiaj pogrzebie, bo chyba 2-3 kolorowe to jakieś mam.
> Zeskanuję i Ci podeślę, czekaj cierpliwie

suuper pewnie że poczekam tym bardziej ze teraz wlasnie wzielam sie za obrazek
który przeleżał zaczęty prawie 3 miesiące.:)

Pozdrawiam i dzięki

Magda

1. Data: 2002-02-01 06:49:50

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cos znalazlam, wysylam
> E.

Są piekne:))))))))) mam z czego wybierac dziękuje BARDZO

Magda

Co fajnego w Susanie itp?
Nowe kursy
program