Co fajnego w Susanie itp?

1. Data: 2002-01-30 07:29:19

Temat: Co fajnego w Susanie itp?
Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój szwagier mieszka blisko EMPiKu i poinformował mnie, że może mi kupić
następującą "literaturę fachową":
Rakam maj i listopad 2001,
Susana grudzień 2001 i styczeń 2002
Penelope (nie podał numeru)
Niestety nie zna się biedaczysko na robótkach i nic poza numerem i tytułem
mi nie umie powiedzieć. Może widziałyście któreś z tych pism i poradzicie
czy warto sięgnąć do kieszeni.
A co do Penelope, to słyszę pierwszy raz i nawet nie wiem czego dotyczy, bo
jak np. same druty to nie chcę.
Gocha

1. Data: 2002-01-30 08:44:37

Temat: Re: Co fajnego w Susanie itp?
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy warto sięgnąć do kieszeni.
> A co do Penelope, to słyszę pierwszy raz i nawet nie wiem czego dotyczy,

Widzialam Penelope - jeden numer tylko mieli, moze ten sam, kilka haftow
krzyzykowych, ale raczej male formy, tzn. nie obrazki, obrusy, tylko do
wstawienia np. na jakies tasmy, bardzo ladne, kilka ladnych wzorow
szydelkowych, ale tez raczej wstawki, tasmy - naprawde ladne, nie kupilam,
bo nie robie takich rzeczy, byly z tego wykonane bodajze poduszki albo
posciel, widzialam 2-3 tygodnie temu, dlatego niedokladnie pamietam.
Grudniowa Susanna nieciekawa, styczniowej nie widzialam, ale na grupie nie
bylo zachwytow. Rakam moze niebrzydki, ale tez raczej szydelko, haft
cieniowany, nie widzialam w ostatnich numerach godnych uwagi krzyzykow.
Wszystko to oczywiscie IMHO, wiele osob moze miec inne zdanie.
Elzbieta

1. Data: 2002-01-30 11:56:30

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za cenne uwagi. Dzięki tobie zaoszczędzę nieco pieniążków, bo
wygłodniała nowości byłam gotowa kupić "jak leci".

> Wszystko to oczywiscie IMHO,

Wybacz za głupie pytanie. Co to jest?
Gocha

1. Data: 2002-01-30 12:49:14

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gocha <g...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a38ni7$1ph$...@n...tpi.pl...
> Dzięki za cenne uwagi. Dzięki tobie zaoszczędzę nieco pieniążków, bo
> wygłodniała nowości byłam gotowa kupić "jak leci".

Oj, to moze niepotrzebnie Ciebie zrazilam :))
> Wybacz za głupie pytanie. Co to jest?

Nie ma glupich pytan, sa tylko glupie odpowiedzi (mam nadzieje, ze ta akurat
nie :)))
IMHO = In my humble opinion - moim skromnym zdaniem

Elzbieta

1. Data: 2002-01-31 07:05:06

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za wyjaśnienie.