tez sie chwale

1. Data: 2002-01-29 16:02:29

Temat: tez sie chwale
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak mowilam, czytalam jak sobie dlubiecie, czytalam, no i mnie naszlo.
Przewertowalam dziesiatki wzorkow i wzorkow, no i wynalazlam sliczna
serwetke, taka slimaczkowa, troche zawila no itrzeba bedzie zszywac bo sie
robi z paskow.
no i robie juz drugi paseczek (a ma byc ich chyba z dziesiec) Jak zrobie to
wykonam foto i gdzies powiesze. Oczywiscie o ile wyjdzie mi tak piekna jak
ma wyjsc.
Pozdrawiam wszystkie dlubaczki
AniaK

1. Data: 2002-01-30 07:31:44

Temat: Re: tez sie chwale
Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaciekawiłaś mnie bardzo tym zszywaniem pasków. Powiedz coś więcej, albo
wyślij wzór
Gocha

1. Data: 2002-01-30 08:30:53

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gocha" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> Zaciekawiłaś mnie bardzo tym zszywaniem pasków. Powiedz coś więcej, albo
> wyślij wzór
> Gocha

No to może raczej jakos wzor przepisze, bo sie inaczej nie da.
AniaK

kalka techniczna c.d
Kurs szydełkowania
Krokodyl-wzór na sweter