Kurs szydełkowania

1. Data: 2002-01-29 11:03:01

Temat: Kurs szydełkowania
Od: "Krutka" <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam już ogromne ilości wzorów i chętnie zabiorę się za realizację, ale
zwyczajnie nie potrafię :(
może ktoś mnie nakieruje na kurs szydełkowanie? Gdzie go mogę znaleźć?
Będę baaardzo wdzięczna

1. Data: 2002-01-29 13:41:04

Temat: Re: Kurs szydełkowania
Od: "Renata" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurs szydelkowania siatkowego znajdziesz w niektorych numerch "Robotek
recznych", jesli nie masz - moge Ci jutro lub pojutrze zeskanowac. Mam
rowniez opasla ksiege na temat szydelkowania, w ktorej kurs szydelkowania
jest rozlozony na czynniki pierwsze. Jesli cierpliwie poczekasz dwa, trzy
dni to rowniez Ci zeskanuje.
Daj znac jesli Ci to odpowiada, pozdrawiam Renata

1. Data: 2002-01-29 13:53:29

Od: "Krutka" <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczekam cierpliwie ile będzie trzeba
i ładnie się uśmiecham :)))) i z góry dziękuję
Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2002-01-29 14:59:53

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwyczajnie nie potrafię :(
> może ktoś mnie nakieruje na kurs szydełkowanie? Gdzie go mogę znaleźć?

Wejdz na strone:
http://strony.wp.pl/wp/tomella
w dziale " szkolka" jest kurz szydelkowania, moze ten Ci wystarczy
Elzbieta

1. Data: 2002-01-29 16:48:39

Od: "Krutka" <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba niedawno się pojawił, bo już szukałam na Twojej stronie...
Dziękuję!!! A teraz do nauki!
Renatko, jeśli kurs, który masz jest obszerniejszy, zeskanuj go i prześlij do mnie,
ale jeśli obejmuje podobny zakres nie kłopocz si
ę. Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2002-01-29 19:00:23

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba niedawno się pojawił, bo już szukałam na Twojej stronie...
> Dziękuję!!! A teraz do nauki!

Rzeczywiscie dzisiaj, zobaczylam, ze szukasz, mialam wskanowany, bo juz
wysylalam kilku osobom :)
Elzbieta

1. Data: 2002-01-30 06:39:22

Od: "Renata" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, przejrzlam w domu to co mam i jest to kurs obrazkowy. Moze taki tez
Ci sie przyda, postaram sie dzisiaj to zrobic.
--
Renata
GG 1536868\

1. Data: 2002-01-30 07:57:38

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc, przejrzlam w domu to co mam i jest to kurs obrazkowy. Moze taki tez
> Ci sie przyda, postaram sie dzisiaj to zrobic.

Mam prośbę, podeślij też do mnie ten kurs obrazkowy. Mam ten od Elzbiety, ale
moze tam cos bedzie wiecej.
Macia

1. Data: 2002-01-30 08:22:53

Od: "Krutka" <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czekam cierpliwie, dziękuję
Agnieszka

1. Data: 2002-01-30 12:19:46

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Renatko !
jesli zeskanowalas ten kurs szydelkowania, to czy i ja moglabym z niego
skorzystac ? stawiam pierwsze kroki w szydelku i znam tylko podstawowe
sciegi. chetnie bym sie z tym kursem zapoznala. a jesli obrazkowy - to super
!!!

maja w.

Krokodyl-wzór na sweter
Mam wzor konia