kalka techniczna c.d

1. Data: 2002-01-29 14:30:12

Temat: kalka techniczna c.d
Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Moje drogie
Miałyscie rację z tą kalką techniczną. Poszłam do sklepu, wyłuszczyłam o co
chodzi i dostałam papier, który jest bardziej sztywny niż kalka, ale równie
przeźroczysty i to za 6 pln za format A0. To ja rozumiem:))) Dzięki temu
będę mogła w piątek zapakować wzory, które dostałam od Skrzacika i
odesłać:) Wielkie dzięki za radę
Kinga

1. Data: 2002-01-29 15:03:39

Temat: Re: kalka techniczna c.d
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeźroczysty i to za 6 pln za format A0. To ja rozumiem:))) Dzięki temu
> będę mogła w piątek zapakować wzory, które dostałam od Skrzacika i

To jeszcze inny, ten, o ktorym pisalam jest bardziej miekki od kalki
technicznej i powinien byc jeszcze tanszy, bardziej przypomina papier
sniadaniowy niz kalke techniczna, do kalkowania wzorow b. dobry.
Elzbieta

1. Data: 2002-01-30 18:54:09

Od: "Ula Idzikowska" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...

a ja tak przy okazji - gdzie szukac taniej kalki w Wawie? Zamierzam sie
raczej na rysunki tuszem, wiec chyba "papier sniadaniowy" odpada.
Prosze o rade...

pozdr

--
Ula
n...@w...pl

1. Data: 2002-01-30 19:54:08

Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> a ja tak przy okazji - gdzie szukac taniej kalki w Wawie? Zamierzam sie
> raczej na rysunki tuszem, wiec chyba "papier sniadaniowy" odpada.

Może w sklepiku przy wydz. Architektury przy Koszykowej?
Kiedyś był..

Pozdrawiam - Ula

Kurs szydełkowania
Krokodyl-wzór na sweter