Nowe kursy

1. Data: 2002-01-30 07:17:27

Temat: Nowe kursy
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrzucilam na strone nowe kursy:
- kurs merezki rosyjskiej
- kurs patchworka
Zapraszam:
http://strony.wp.pl/wp/tomella
Elzbieta

1. Data: 2002-01-30 13:55:47

Temat: Re: Nowe kursy
Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elzbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a386vq$303$...@n...tpi.pl...
> Wrzucilam na strone nowe kursy:
> - kurs merezki rosyjskiej
> - kurs patchworka
> Zapraszam:
> http://strony.wp.pl/wp/tomella
> Elzbieta

Badzo dziekuje za kurs patchworkowy. Mialam to w tajemnicy zachowac i
pochwalic sie dopiero efektem ale co tam. Wczoraj kozystajac z kursu haftu
krzyzykowego z twojej strony rozpoczelam robotke. Na kupionej kanwie mam
nadrukowany wzor i wlasnie wczoraj 'rozdziewiczylam" ja. Jestem pelna wiary
i checi i mam nadizeje ze juz niedlugo bede i ja mogla pochwalc sie swoim
dzielem. A na razie z patchworkow nici bo mama skonfiskowala maszyne ( i ja
wzielo tez na szycie) a ja z braku innych mozliwosci zrobilam w weekend
skarpetki mojemu mezykowi.
Pozdrawiam
Dagmara

1. Data: 2002-01-30 14:08:48

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Badzo dziekuje za kurs patchworkowy.

Prosze bardzo :))

> [...]
wiary
> i checi i mam nadizeje ze juz niedlugo bede i ja mogla pochwalc sie swoim

Opowiedz chociaz, co haftujesz.
A na razie z patchworkow nici bo mama skonfiskowala maszyne ( i ja
> wzielo tez na szycie) a ja z braku innych mozliwosci zrobilam w weekend
> skarpetki mojemu mezykowi.

Skarpetki w jeden weekend? Szybka jestes !
Co dla Ciebie zrobil maz?:)
Elzbieta

1. Data: 2002-01-30 14:27:26

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elzbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a38v41$otv$...@n...tpi.pl...
> Opowiedz chociaz, co haftujesz.

Obrazek nazywa sie "rzeczka" i oprocz rzeczki sa jeszcze drzewka, kawalek
domku no i niebo od ktorego zaczelam haftowanie.

> Skarpetki w jeden weekend? Szybka jestes !

A bo nie robilam nic wiecej a do tego MUSIALAM cos z rekami zrobic.

> Co dla Ciebie zrobil maz?:)

Posprzatal, odkurzyl i donosil herbatki aaaaa i do sklepu sam poszedl na
zakupy ( moze to wplyw tego ze wczoraj minal nam pierwszy miesiac
malzenstwa).

> Elzbieta

Dagmara

1. Data: 2002-01-30 14:33:20

Od: Arleta Potocka <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze bardzo :))

Ja tez dziekuje :-) Zaczynam zbierac resztki tkanin - chyba udam sie do
znajomej krawcowej, wiem, ze kiedys wyrzucala resztki tkanin, a mnie sie
moga przydac ;-)

> Skarpetki w jeden weekend? Szybka jestes !
> Co dla Ciebie zrobil maz?:)

Moze jakis pyszny obiad, stad tyle czasu na skarpetki :-))) Arleta

1. Data: 2002-01-30 14:35:20

Od: Arleta Potocka <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A bo nie robilam nic wiecej a do tego MUSIALAM cos z rekami zrobic.

Jak na razie to caly dzien moge poswiecic na haftowanie tylko wtedy,
kiedy mam urlop :-(

> Posprzatal, odkurzyl i donosil herbatki aaaaa i do sklepu sam poszedl na
> zakupy ( moze to wplyw tego ze wczoraj minal nam pierwszy miesiac
> malzenstwa).

Gratulacje!!! Oby tak jak najdluzej :-)))

1. Data: 2002-01-30 16:20:34

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obrazek nazywa sie "rzeczka" i oprocz rzeczki sa jeszcze drzewka, kawalek
> domku no i niebo od ktorego zaczelam haftowanie.

Och, to ladne;))

> [...]
>
> Posprzatal, odkurzyl i donosil herbatki aaaaa i do sklepu sam poszedl na
> zakupy ( moze to wplyw tego ze wczoraj minal nam pierwszy miesiac

Pozazdroscic! Zycze Wam jeszcze 1200 takich miesiecy, a co tam - jeszcze
lepszych :))

Elzbieta

1. Data: 2002-01-30 16:26:30

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez dziekuje :-) Zaczynam zbierac resztki tkanin - chyba udam sie do
> znajomej krawcowej, wiem, ze kiedys wyrzucala resztki tkanin, a mnie sie
> moga przydac ;-)

Gdzies przeczytalam uwage, ze poczatkujacy powinni uzywac tylko bawelny, nie
zwrocilam uwagi dlaczego, ale moze jednakowe naciaganie, rozciaganie,
kurczenie itp.

> Moze jakis pyszny obiad, stad tyle czasu na skarpetki :-))) Arleta

Moze Dagmara robi rewelacyjne skarpetki?

Elzbieta

1. Data: 2002-01-31 07:41:25

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brimpke" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wzielo tez na szycie) a ja z braku innych mozliwosci zrobilam w weekend

Jaką włóczkę użyłaś na skarpetki
i co wrobiłaś w pięty aby nie zrobiły się szybko dziury?
Pozdrawiam Krycha.

1. Data: 2002-01-31 08:55:41

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elzbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a396rf$a9p$...@n...tpi.pl...

> Pozazdroscic! Zycze Wam jeszcze 1200 takich miesiecy, a co tam - jeszcze
> lepszych :))
>
> Elzbieta

Dziekuje bardzo . A wczoraj tez MUSIALAM haftowac ( wciagnelo mnie
dranstwo ) to obiad byl mrozonkowo torebkowy i juz. Dzis chyba nie lepiej
sie zapowiada :))) A ja mam czas.

Dagmara

program
Skrzaciku,.......