AVON-Białystok

1. Data: 2003-01-01 22:18:32

Temat: AVON-Białystok
Od: "Bartek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Porady, aktualny katalog z dostawą do klienta bez zobowiązań - wystarczy tel
efon, SMS lub mail ze swoimi danymi. Odezwę się - profesjonalna obsługa.
konsultant Janek.
0503958163
j...@p...onet.pl

1. Data: 2003-01-01 22:29:15

Temat: Re: AVON-Białystok
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

SPADAJ!!!

1. Data: 2003-01-01 23:12:59

Od: "Bartek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:auvq2s$9r6$...@n...tpi.pl...
> SPADAJ!!!

nie wiedziałem, że masz taką ksywę SPADAJ, i co za wyczerpujący temat
Spadaj...

1. Data: 2003-01-01 23:28:20

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Porady, aktualny katalog z dostawą do klienta bez zobowiązań - wystarczy
tel
> efon, SMS lub mail ze swoimi danymi. Odezwę się - profesjonalna obsługa.
> konsultant Janek.

tak to jest, jak konsultantow jest wiecej, niz kupujacych:)

a przy okazji - na tej grupie niedozwolone jest zamieszczanie ogloszen
reklamowych.

1. Data: 2003-01-01 23:29:33

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

SPADAJ SPAMERZE!!! Lepiej?
Kasia

1. Data: 2003-01-02 07:37:25

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

rena <r...@p...pl> napisał(a):

> a przy okazji - na tej grupie niedozwolone jest zamieszczanie ogloszen
> reklamowych.

A ponieważ ten pan naspamował swpim ogłoszonkiem gdzie się da - niech każdy
mu wyśle po parę kartek świątecznych o dużej wadze i parę SMSów z życzeniami.
Niech się nie czuje samotny w Nowym Roku.

JoP

A ja i tak piękniejsza nie będę ;)
A ja i tak piękniejsza już nie będę ;)
fryzjer w Katowicach
Joko
wypijmy za bledy (poczynione w Sylwestra 2002)