Abonament RTV

1. Data: 2003-10-22 20:26:02

Temat: Abonament RTV
Od: "RakS" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie kupilem sobie telewizor.
Jako mlody czlowiek ngdy nie oplacalem abonamentu za RTV.
Czy zeby postepowac wg prawa musialbym zglosic chec oplacania abonamentu RTV
na poczcie?
Jezeli nie zglosze chci oplacania abonamentu to na jakie konsekwencjie
prawne moge liczyc?

1. Data: 2003-10-22 21:47:58

Temat: Re: Abonament RTV
Od: "Desperat" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RakS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Wlasnie kupilem sobie telewizor.
> Jako mlody czlowiek ngdy nie oplacalem abonamentu za RTV.
> Jezeli nie zglosze chci oplacania abonamentu to na jakie konsekwencjie
> prawne moge liczyc?

zawsze możesz liczyć na tzw. zyczliwość sąsiada

a tak serio to jesli mieszkasz pod jednym dachem z jakąś swoja rodziną i
ktoś z nich już opłaca abonament to nie musisz tego robic po raz kolejny

1. Data: 2003-10-22 21:54:37

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Oct 2003 23:47:58 +0200 I had a dream that Desperat <0...@w...pl>
wrote:
>a tak serio to jesli mieszkasz pod jednym dachem z jakąś swoja rodziną i
>ktoś z nich już opłaca abonament to nie musisz tego robic po raz kolejny

Zarejestrowanie TV na emerytę czy rencistę daje 50% zniżek - po to przydaje
się np. babcia w mieszkaniu :)

A swoją drogą opłata za _posiadanie_ TV to jeden z najbardziej absurdalnych
podatków w PL.

1. Data: 2003-10-22 22:13:37

Od: "RakS" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a tak serio to jesli mieszkasz pod jednym dachem z jakąś swoja rodziną i
> ktoś z nich już opłaca abonament to nie musisz tego robic po raz kolejny

mieszkam sam :))

1. Data: 2003-10-23 06:20:59

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A swoją drogą opłata za _posiadanie_ TV to jeden z najbardziej
absurdalnych
> podatków w PL.

nietylko u nas.
jakis czas temu ogladalem, jak kontroler chodzil po szpitalach w berlinie
i liczyl telewizory :-)

Swoja droga pare lat temu (wlasnie w Berlinie) do mojego kolegi w akademiku
(byl na wyjezdzie stypendialnym) zapukal smutny pan i zapytal czy placi
podatek
za TV. "
- "nie, nie mam tv"
- "a wieze stereo masz ?"
- "nie. nie mam"
- " a radio w aucie masz?"
-"mam"
- " no to placisz podatek"

i wypisal mu rachunek
pozdrowienia
MarcinP

1. Data: 2003-10-23 07:37:13

Od: "Janek Babranek" <wader11@kasujto_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"RakS" <r...@g...pl> wrote in message
> [...]
RTV
> na poczcie?
> Jezeli nie zglosze chci oplacania abonamentu to na jakie konsekwencjie

Witam
Nie place i placil nie bede :) poniewaz nie uwazam za stosowne oplacanie
rady nadzorczekk (109 osob!!!) limuzyn biurowcow pensji o jakich nam sie nie
snilo :).
A powaznie to nie maja jak zweryfikowac -do chaty nie wejda - no chyba ze z
nakazem prokuratora - a wiec moga sobie ...
Co prawda jak slysze misja tv.. to ogladasz pozniej gadajace lby.. calowanie
sie wzajemne po fiutach przy okazji smiechu wartych Fryderykow. Po prostu
zenada. Transmisje nieistotnych wydarzen - a jak cos waznego to relacja
przez telefon - bo nie maja srodkow - wydali wczesniej na imprezki :)
Reasumujac - nie ma potrzeby by placic :)

1. Data: 2003-10-23 07:40:48

Od: "RakS" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
akademiku
> (byl na wyjezdzie stypendialnym) zapukal smutny pan i zapytal czy placi

A w Polsce ktos chodzi i sprawdza czy mam telewizor w domu?

1. Data: 2003-10-23 08:29:18

Od: "KasiaA" <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...
> Zarejestrowanie TV na emerytę czy rencistę daje 50% zniżek - po to
przydaje
> się np. babcia w mieszkaniu :)

Skąd takie wiadomości? Możesz podac dokładniej jakie przepisy o tym mówią?

Kasia

1. Data: 2003-10-23 08:30:30

Od: "RakS" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A osoba po 75 ma znizke 100 %! :)))

1. Data: 2003-10-23 09:10:00

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Oct 2003 10:29:18 +0200 I had a dream that KasiaA
<k...@g...pl.usun_to> wrote:
>przydaje
>Skąd takie wiadomości? Możesz podac dokładniej jakie przepisy o tym mówią?

Idź na pocztę, to się dowiesz szczegółów zniżek i ulg.

pochłaniacz do okapu
okap czy pochłaniacz?
ktoś stosował Tytan grunt?
kominek - odprowadzenie spalin
gdzie najtaniej kupić garnki Fisslera lub WMF?