Abonament telewizyjny

1. Data: 2003-03-03 15:29:12

Temat: Abonament telewizyjny
Od: "tetrus" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow.
Czy to prawda ze wszedl w zycie jakis przepis, ktory nakazuje placenia
wszystkim bez wzgledu na grupe inwalidzka, kombatant itd. abonamentu
radiowo-telewizynego?
Pozdrawiam serdecznie
tetrus

2. Data: 2003-03-03 17:44:37

Temat: Re: Abonament telewizyjny
Od: "jano" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to prawda ze wszedl w zycie jakis przepis, ktory nakazuje placenia
> wszystkim bez wzgledu na grupe inwalidzka, kombatant itd. abonamentu
> radiowo-telewizynego?

Witaj :)
Nic na ten temat nie slyszalem. Hmm ostatnio wszystko jest mozliwe.
Ale jesli by tak bylo ... kilka dni temu zmienilem operatora
telekonunikacyjnego z TPSA na Netię i gość ktory mnie podlanczal przy okazji
rozmowy o TV poinformowal mnie iż abonament nie dotyczy kart Tv w kompie.
Jesli to prawda to nieźle, coprawda dotychcasz i tak nieplacilem abonamentu,
po 1 że nie mam TV :) a po drugie bylbym zwolniony.
Zatem jesli ktos ma spory monitor to nie ma strachu z powodu abonamentu,
niestety karta troche kosztuje :(
Odkąd mieszkam gdzie mieszkam nie mam Tv z wyboru, bezproblemowo obszedlbym
sie bez niej ... kiedys :) ... bo ostatnio troche przywyklem do monitorka.
Tv w kompie mi w zupelnosci wystarcza. A wogole to mam dosc kompa , oki mnie
bolom
chlip chlip
::>:::(

pozdrawiam
jano
_____________________________________-
PS Tylko twardziele jeżdżą bez trzymanki :)

3. Data: 2003-03-03 21:00:10

Od: Tomasz Przybysz <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Homo Usenetus "tetrus" <t...@p...fm> pisze:

>Czy to prawda ze wszedl w zycie jakis przepis, ktory nakazuje placenia
>wszystkim bez wzgledu na grupe inwalidzka, kombatant itd. abonamentu
>radiowo-telewizynego?

Ja im nie zapłacę. ;-)))

A poważnie - coś czytałem w gazecie, że kombatanci otrzymają
ekwiwalent pieniężny (niecałe 40 zł) zastępujący dotychczasowe ulgi
RTV i 50% zniżki na telefon.

--
Pozdrawiam... Tomek
http://www.fop.prv.pl GG: 341686

4. Data: 2003-03-04 09:30:21

Od: "tetrus" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2003-03-04 09:30:51

Od: "tetrus" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A poważnie - coś czytałem w gazecie, że kombatanci otrzymają
> ekwiwalent pieniężny (niecałe 40 zł) zastępujący dotychczasowe ulgi

Ja rowniez nie place abonamentu ze wzgledu na pierwsza grupe, ale slyszalem
ze maja pociagac pieniadze na poczet abonamentu za posrednictwem ZUSu.
Oczywiscie to tylko plotki, pewnego zrodla jeszcze nie znalazlem ktore by to
potwierdzilo.

6. Data: 2003-03-04 14:25:01

Od: Tomasz Przybysz <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>Oczywiscie to tylko plotki, pewnego zrodla jeszcze nie znalazlem ktore by to

Oby to rzeczywiście były tylko plotki... :-(

7. Data: 2003-03-05 11:20:26

Od: "Paweł Walak" <pwalak(wytnij-to)@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Przybysz wrote:

> Oby to rzeczywiście były tylko plotki... :-(

Ja tam im nie zapłace bo mam kartę tv. A z ZUSu żadnych świadczeń nie
dostaje :P.

--
Paweł Walak GG: 2050857;
ICQ: 68842336; p...@i...pl

8. Data: 2003-03-08 15:13:07

Od: "Marian L" <marian.landowski()@lama.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
"tetrus" w news:b41roa$t97$1@absinth.dialog.net.pl...
napisał:

> [...]
> posrednictwem ZUSu. Oczywiscie to tylko plotki, pewnego zrodla
> jeszcze nie znalazlem ktore by to potwierdzilo.

Zasady płatności za abonament rtv nie uległy zmianom
poza wysokością :-((. Kombatantom faktycznie jakiś czas
temu zmieniono ulgi na ekwiwalenty. Euforii wśród kombatantów
nie widać, ale uważają obecny stan za prawidłowy.

Wydaje się że tendencja do zmiany ulg na ekwiwalenty pieniężne
jest dobra i sprawiedliwa, musi z czasem dotyczyć ON.
W przypadku zamiany ulg należnych ON na ekwiwalenty pieniężne
na razie nie widać organizacji która zadbała by o ochronę praw ON.
W tym wypadku niedoceniona jest praca Zbiga Gintowta nad
tworzeniem krajowego oddziału EFN.

Nie płacący abonamentu RTV a nie mający prawa do zwolnień, czy
ulg mają problem moralny. To jest podobna sytuacja jak płacenie
za bilet w tramwaju - nie mam prawa do ulgowego czy bezpłatnego
przejazdu to kupuję bilet.

Pozdrawiam
Marian L

9. Data: 2003-03-10 20:06:15

Od: "Jan Kowalski" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja chciałbym zapytać niejako szerzej... ;) Nie mam wcale telewizora i nie chcę
tego dziadostwa mieć, a słyszałem, że niby ma zacząć obowiązywać zasada
domniemania posiadania i korzystania z tego wątpliwego dobrodziejstwa przez
każde gospodarstwo domowe... Czy to w końcu weszło w życie i jak ewentualnie
ustrzec się jakichś bzdurnych opłat i korowodów, kiedy się nie posiada żadnego
z odbiorników?
poozdrawiam
robercikus

10. Data: 2003-03-11 11:28:41

Od: "tetrus" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Moze warto pomyslec nad zakupem jakiegos duzego i sliniacego sie psa, wtedy
zaden domokrazca nie przyjdzie :)

Młodzież a Europejskie Forum Niepełnosprawności
Re: Telepraca. Witam z Lublina
Pytanie do niewidomego
Hej wam tu shogun
RE: list wysłany z serwisu SamiSobie_Prawo-renta socjalna