Aborcja we Francji za darmo -od wczoraj.

41. Data: 2013-04-04 14:03:32

Temat: Re: Aborcja we Francji za darmo -od wczoraj.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Apr 2013 17:42:12 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Robić dzieci i następnie głodne chodzą to jest skrajny brak
> odpowiedzialności,

Wiesz, dlaczego to darmowe skrobanie we Francji? - bo przejechanli się na
pieniądzach, skrobanie TANIEJ wyniesie, niż płacenie zasiłków dla samotnych
matek, jak dotąd. Samotne matkowanie stało się sposobem na życie dla tak
dużej liczby dziewczyn we Francji, że obliczono, iż wyskrobanie ich wyjdzie
TANIEJ, głąbku.
--
XL

42. Data: 2013-04-04 14:28:51

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Kwi, 16:01, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Mój stalinowski ryj nie ma zamiaru ponosić odpowiedzialności za czyjeś
> chucie wybujałe kosztem degeneracji rozumu - ale może zasponsorować akcję
> prewencyjną, żeby głodnych dzieci nie robiono - kastracja.
> --
> XL

Twój stalinowski ryj jest odpowiedzialny za rodzenie się niechcianych
dzieci i twój stalinowski ryj ma je utrzymać.

43. Data: 2013-04-04 14:30:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Apr 2013 07:28:51 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Twój stalinowski ryj jest odpowiedzialny za rodzenie się niechcianych
> dzieci i twój stalinowski ryj ma je utrzymać.

Ty to mi możesz.
--
"Wśród wszystkich przypadków tzw wyleczeń w medycynie konwencjonalnej 80
procent

44. Data: 2013-04-04 14:31:03

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Kwi, 16:03, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> dużej liczby dziewczyn we Francji, że obliczono, iż wyskrobanie ich wyjdzie

Bo biednych nie stać na aborcje, wcześniej bogaci mogili sobie
pozwolić, a biedota rodziła i tworzyła patologiczne rodziny
wielodzietne bez perspektyw, więc to jest wyciąganie biedaków z
patologii.

45. Data: 2013-04-04 14:32:40

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Kwi, 16:30, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> procent
> (także w przypadku nowotworów) tak naprawdę stanowią samowyleczenia."

Mogę ci spalić chałupę jak nie ponosisz odpowiedzialności za swoje
zbrodnie na dzieciach.

46. Data: 2013-04-04 14:33:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Apr 2013 07:31:03 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> [...]
> pozwolić, a biedota rodziła i tworzyła patologiczne rodziny
> wielodzietne bez perspektyw, więc to jest wyciąganie biedaków z

TERAZ Francuzi będą się skrobać w obliczu prawa i darmowości, a zamiast
nich będą rodzić dzieci Murzyni i Muzułmanie, tudzież Polacy. I bardzo
dobrze!

47. Data: 2013-04-04 14:34:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Apr 2013 07:32:40 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Mogę ci spalić chałupę jak nie ponosisz odpowiedzialności za swoje
> zbrodnie na dzieciach.

Ńa moich nie popełniłam żadnej zbrodni, ale jak ty napłodzisz bez pojęcia,
to TY musisz zapracować na ich utrzymanie, a nie ja.

48. Data: 2013-04-04 14:35:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Apr 2013 16:33:26 +0200, Ikselka napisał(a):

> TERAZ Francuzi będą się skrobać w obliczu prawa i darmowości, a zamiast
> nich będą rodzić dzieci Murzyni i Muzułmanie, tudzież Polacy. I bardzo
> dobrze!

...i Żydzi, bo oni TEŻ aborcji nie uznają 333-3)

49. Data: 2013-04-04 14:40:58

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Kwi, 16:34, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> procent
> (także w przypadku nowotworów) tak naprawdę stanowią samowyleczenia."

Ale ty zmuszasz brakiem aborcji i twój debilny kler do rozmanażania
bez pojęcia, to gdzie odpowiedzialność za te dzieci ?

50. Data: 2013-04-04 14:42:31

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Kwi, 16:33, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> procent
> (także w przypadku nowotworów) tak naprawdę stanowią samowyleczenia."

Teraz biedacy będą mogli dzieci wykształcić a nie palić samochody i
kończyć w pierdlu.

Jak ważny jest ten "pierwszy raz"
Jak ważny jest ten "pierwszy raz"
jak to z kobietami w Kosciele bywalo
O czym nie wiemy?
Templariusze: graal i całun to jedno i to samo