Aborcja we Francji za darmo -od wczoraj.

51. Data: 2013-04-04 14:43:58

Temat: Re: Aborcja we Francji za darmo -od wczoraj.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Apr 2013 07:40:58 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Ale ty zmuszasz brakiem aborcji i twój debilny kler do rozmanażania
> bez pojęcia, to gdzie odpowiedzialność za te dzieci ?

Nikogo nie zmuszam do kopulacji!

52. Data: 2013-04-04 14:44:26

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Kwi, 16:35, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> procent
> (także w przypadku nowotworów) tak naprawdę stanowią samowyleczenia."

Jak nie uznają, oni mogą się żenić, a zakaz aborcja jest wynikiem
celibatycznej obsesji seksualnej.

53. Data: 2013-04-04 14:44:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Apr 2013 07:42:31 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Teraz biedacy będą mogli dzieci wykształcić a nie palić samochody i
> kończyć w pierdlu.

Jakie dzieci, jakie dzieci? - te wyskrobane???

54. Data: 2013-04-04 14:47:11

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Kwi, 16:43, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> procent
> (także w przypadku nowotworów) tak naprawdę stanowią samowyleczenia."

Zmuszasz do rodzenia, jak przestaną uprawiać seks to zaczną gwałcić
dzieci. Ach więcej pedofili ,kler nie będzie się już wyróżniał w
tłumie.

55. Data: 2013-04-04 14:48:48

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Kwi, 16:44, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> procent
> (także w przypadku nowotworów) tak naprawdę stanowią samowyleczenia."

Te zakopywane w ogródkach i kończące w pierdlu bo rodziców
spatologizowano że muszą rodzić nawet jak nie mogą wychować.

56. Data: 2013-04-04 15:09:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Apr 2013 07:47:11 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Zmuszasz do rodzenia, jak przestaną uprawiać seks to zaczną gwałcić
> dzieci.

Które? - te wyskrobane???
:->

57. Data: 2013-04-04 15:09:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Apr 2013 07:48:48 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> bo rodziców
> spatologizowano że muszą rodzić nawet jak nie mogą wychować.

Jak ktoś nie moze wychować, to niech nie ROBI. To nie będzie musiał RODZIĆ.

58. Data: 2013-04-04 15:28:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Kwi, 17:09, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> procent (także w przypadku nowotworów) tak naprawdę stanowią
> samowyleczenia."   prof. Zbigniew Religa

Jak ktoś nie może wychować to bierze pigułki i stosuje aborcje,
niestety są stalinowcy, którzy bojkotują pigułki i aborcje i nagle ich
nie ma jak rodzą te kobiety głodne, zaniedbane dzieci, bez perspektyw
na życie, czasem są aby wbić furarę w odbyt.

59. Data: 2013-04-04 15:50:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Apr 2013 08:28:23 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Jak ktoś nie może wychować to bierze pigułki i stosuje aborcje,

Niech bierze te piguły, ale dlaczego morduje?

60. Data: 2013-04-04 16:07:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Kwi, 17:50, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> procent (także w przypadku nowotworów) tak naprawdę stanowią
> samowyleczenia."   prof. Zbigniew Religa

Przecież kler bojkotuje antykoncepcje, więc dzieciaki 13 letnie
przychodzą z brzuchem ,więc pozostaje aborcja. Tam gdzie jest edukacja
seksualna, świadoma antykoncepcja jest najmniej aborcji.

Jak ważny jest ten "pierwszy raz"
Jak ważny jest ten "pierwszy raz"
jak to z kobietami w Kosciele bywalo
O czym nie wiemy?
Templariusze: graal i całun to jedno i to samo