Absolutnie nie czytam kviata.

1. Data: 2018-10-29 23:20:17

Temat: Absolutnie nie czytam kviata.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od wczoraj - jak w temacie.
Cvietuś, zaznacz sobie ten post, żebyś miał co cytować w razie czego.
I pisz, pisz, duuuużo pisz!

--
XL

2. Data: 2018-10-30 09:01:45

Temat: Re: Absolutnie nie czytam kviata.
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-29 o 23:20, XL pisze:
> Od wczoraj - jak w temacie.
> Cvietuś, zaznacz sobie ten post, żebyś miał co cytować w razie czego.
> I pisz, pisz, duuuużo pisz!

Można znać motywy tego postanowienia?

3. Data: 2018-10-30 09:23:11

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Szkoda, bo to jeden z nielicznych głosów rozsądku na tym forum.

4. Data: 2018-10-30 09:36:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-29 o 23:20, XL pisze:
> Od wczoraj - jak w temacie.
> Cvietuś, zaznacz sobie ten post, żebyś miał co cytować w razie czego.
> I pisz, pisz, duuuużo pisz!

Coś drgnęło w główce i przestraszyłaś się swoich wątpliwości. To dobrze.
I tak będziesz czytać :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-10-30 09:57:06

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 30 października 2018 09:36:47 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Coś drgnęło w główce i przestraszyłaś się swoich wątpliwości. To dobrze.
> I tak będziesz czytać :)

ciebie piotrze nie oplaci sie czytac, bo nic swym pisaniem ciekawego nie wnosisz.
jednak ja z zasady nikogo nie wrzucam do killfile z samej tylko zasady.
ikselke jednak rozumiem.
twoich obroncow tez.

pozdrawiam,
jacek

6. Data: 2018-10-30 09:57:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Można znać motywy tego postanowienia?

Aż ,,postanowienie"? - nieee, zwykły brak czasu na czytanie bzdur. A że
poświęcam tej trywialnej konstatacji specjalny wątek, to tylko dlatego,
żeby biedny cvietia miał przygotowany gotowiec na wszelki wypadek - wtedy
wreszcie powie prawdę, że obiecałam go ,,nie czytać" ?

--
XL

7. Data: 2018-10-30 10:05:28

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 30 października 2018 09:57:16 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
> żeby biedny cvietia miał przygotowany gotowiec na wszelki wypadek - wtedy
> wreszcie powie prawdę, że obiecałam go ,,nie czytać" ?

ikselkus, nie czytajac "cvietia" nic nie tracisz. taka jest, dosc smutna,
prawda.

pomysl, ze to co zrobilas pomagajac innym, i tak zasluguje na najwyzszy
szacunek.

jacek

8. Data: 2018-10-30 10:39:20

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-30 o 09:57, XL pisze:

> [...]
> żeby biedny cvietia miał przygotowany gotowiec na wszelki wypadek - wtedy
> wreszcie powie prawdę, że obiecałam go ,,nie czytać" ?

Już drugi raz obiecujesz :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2018-10-30 13:45:32

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 30 października 2018 10:39:21 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Już drugi raz obiecujesz :)

to pogratuluj jej Piotrze,
bo do ciebie trza mieć nieziemska wytrzymałość:)

jacek

10. Data: 2018-10-30 15:29:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-30 o 13:45, j...@o...pl pisze:

> to pogratuluj jej Piotrze,
> bo do ciebie trza mieć nieziemska wytrzymałość:)

Spytaj o wytrzymałość tych, których religianci na stosach spalili.
Albo tych, których klechy przez lata gwałcili pod ochroną kościoła.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Państwo pis
No to beda reparacje!