W stanach brakuje 800,000 pielegniarek

41. Data: 2002-12-18 08:34:21

Temat: Re: W stanach brakuje 800,000 pielegniarek
Od: Egghead <E...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"WALDIM" <w...@a...pl> wystukał
(news:atmogr$glg$1@news.tpi.pl):

> Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:7280-1040090496@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl...
> a o wymaganiach dotyczacych pielegniarek przyjmowanych do pracy w
> USA gdzies czytales moze? ;) czy dyskretnie pominales?

Po drugie jakos nie wspomnial, ze to $60000 rocznie (w Polsce to nie
takie oczywiste).
Pozdrawiam
Egghead

42. Data: 2002-12-18 08:54:50

Temat: Re: Abuse
Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Te cytaty byly z jego strony hehe. Poczytaj tam jest wiecej tekstow do
sygnaturek ;))))

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

43. Data: 2002-12-18 08:58:57

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW dlaczego nie moge odpowiadac na jego posty??

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

44. Data: 2002-12-18 09:23:30

Od: Robert Pyzel <r...@g...BEZSPAMU.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:atpdhu$7ed$1@news.tpi.pl tako rzecze WiseMan

> BTW dlaczego nie moge odpowiadac na jego posty??
Sprawdź czy nie ustawił FUT'a na n.p. pl.test.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

45. Data: 2002-12-18 09:27:41

Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacku_o_wielu_imionach. Najpierw naucz sie angielskiego zanim zaczniesz
tlumaczyc proste notki prasowe. Nie od 60.000 tylko _do_ 60.000 dolarow. I
nie brakuje, tylko ocenia sie, ze do roku 2020 (!) liczba potrzebnych
pielegniarek osiagnie wielkosc 800.000

Przemek
PS Dobrowolny datek (jako zaplata za konsultacje) prosze wplacic na konto
Polskiej Akcji Humanitarnej Janiny Ochojskiej.

46. Data: 2002-12-18 10:21:38

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdrowia zycze!!!

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

47. Data: 2002-12-18 10:26:51

Temat: Re: [ot]
Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisales juz? Chetnie sie dolacze!

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

48. Data: 2002-12-18 10:39:18

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Dec 2002 09:23:30 +0000 (UTC), Robert Pyzel wrote:

> Sprawdź czy nie ustawił FUT'a na n.p. pl.test.

Jasne, że tak:)
Taki stary wyga, a daje sie nabrać...

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

49. Data: 2002-12-18 11:20:31

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Mam pytanie.
| Czy nie potraficie zobowiazac swoich klientow do przestrzegania
| Europejskiej Konwencji o Ochronie Praw Czlowieka.
| Nie zycze sobie, aby wasz klient uzywal wobec mnie i to publicznie
| slow uznanych powszechnie za obrazliwe.

Mam pytanie?? czy ja to slowa kierowalem do ciebie?????? To byly cytaty ze
strony. Nawet nie wiem czy twojej hee????
I nie pisalem pod twoim postem. To jest smieszne. Dzieki za adresy do ABUSE.

WiseMan

50. Data: 2002-12-18 12:47:04

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Pierwsze zarobki nawet od 60,000 $
> There's a nationwide shortage of nurses,

widzisz, i bedzie tak samo jak z blizszymi Niemcami czy Szwecja albo inna
Wileka Brytania - chca nasze pielegniarki, ale pielegniarki sie kryguja
mocno... a dlaczego?? no, rodzina, nauka, itd itp.. jedna jedyna wczoraj
powiedziala prawde: NIE UMIEMY JEZYKA, panie redaktorze... i tu lezy pies
pogrzebany - wola jechac na czarno i pracowac, niz pouczyc sie jezyka i miec
legalna prace...

Adam

HIV moze sie komus przyda
Oberon