Ach ta Szwecja cd.

11. Data: 2008-06-20 08:05:21

Temat: Re: Ach ta Szwecja cd.
Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jun 2008 01:14:07 +0200, cbnet napisał(a):

> Palimy. Z wielkiej miłości!
>
> Kto się przyłącza?

Od razu widać, że nie macie pojęcia o roli seksownego stanika... Cóż, nie
wszyscy meżczyźni się z takim spotkali, same barchany na codzień mając na
widoku ;-P

12. Data: 2008-06-20 08:19:09

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, zatem witamy w klubie. :D

--
CB

13. Data: 2008-06-20 09:51:00

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Thu, 19 Jun 2008 16:12:15 -0700, kto: bazzzant, co:

> A kwestia estetyki? Wiesz że może sie odechcieć od widoku niektórych
> popiersi. No chyba że nie chodzisz na basen.

nie chodzę, ale mogą chodzić tak wszędzie, najwyżej się przyzwyczaję
do nieestetycznych widoków

14. Data: 2008-06-20 11:13:14

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Cze, 10:51, Marek Krużel <e...@a...pl> wrote:
> Kiedy: Thu, 19 Jun 2008 16:12:15 -0700, kto: bazzzant, co:

> nie chodzę, ale mogą chodzić tak wszędzie, najwyżej się przyzwyczaję
> do nieestetycznych widoków

Łatwo się przyzwyczajasz

15. Data: 2008-06-20 11:14:46

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Cze, 08:05, tren R <t...@p...pl> wrote:

> ja bym się przyłączył do tych feministek. bez staników.

Musisz wreszcie wyzwolić swój kobiecy umysł z okowów męskiej dominacji

16. Data: 2008-06-20 11:36:17

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl pisze:

> Musisz wreszcie wyzwolić swój kobiecy umysł z okowów męskiej dominacji

znaczy mam sobie amputować fiuta?

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

17. Data: 2008-06-20 11:52:23

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Cze, 12:36, tren R <t...@p...pl> wrote:

> znaczy mam sobie amputować fiuta?

Amputacja fiuta?
Czego to ludzie nie wymyślą.

18. Data: 2008-06-21 19:11:39

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Fri, 20 Jun 2008 04:13:14 -0700, kto: bazzzant, co:

> Łatwo się przyzwyczajasz

nie wiem czy łatwo, ale się przyzwyczaję

19. Data: 2008-06-21 22:28:13

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 21 Cze, 20:11, Marek Krużel <e...@a...pl> wrote:
> Kiedy: Fri, 20 Jun 2008 04:13:14 -0700, kto: bazzzant, co:

> nie wiem czy łatwo, ale się przyzwyczaję

Lubisz się zmuszać?

20. Data: 2008-06-22 19:58:47

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Sat, 21 Jun 2008 15:28:13 -0700, kto: bazzzant, co:

> Lubisz się zmuszać?

to można lubić? przypuszczam po prostu, że to kwestia czasu

Slub i brak akceptacji
większość w PL nie chce zakazu aborcji!
co za fujowy dzień
Bez kapelnika?