Ach ta Szwecja cd.

21. Data: 2008-06-22 21:16:15

Temat: Re: Ach ta Szwecja cd.
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 22 Cze, 20:58, Marek Krużel <e...@a...pl> wrote:
> Kiedy: Sat, 21 Jun 2008 15:28:13 -0700, kto: bazzzant, co:

> to można lubić? przypuszczam po prostu, że to kwestia czasu

Jak się upowszechnią gołe cycki czy jak się przyzwyczaisz?

22. Data: 2008-06-23 10:12:07

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Sun, 22 Jun 2008 14:16:15 -0700, kto: bazzzant, co:

> Jak się upowszechnią gołe cycki czy jak się przyzwyczaisz?

nie zajmuję się prorokowaniem. po prawdzie one w ogóle wydają mi się
jakimś dziwem natury, ale to może właśnie kwestia nieprzyzwyczajenia

23. Data: 2008-06-23 12:36:04

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Cze, 11:12, Marek Krużel <e...@a...pl> wrote:
> Kiedy: Sun, 22 Jun 2008 14:16:15 -0700, kto: bazzzant, co:

> nie zajmuję się prorokowaniem. po prawdzie one w ogóle wydają mi się
> jakimś dziwem natury, ale to może właśnie kwestia nieprzyzwyczajenia

Chyba, ja też się nie mogę przyzwyczaić, ciągle muszę sprawdzać czy
"one" naprawdę tam są.

24. Data: 2008-06-23 12:51:31

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Mon, 23 Jun 2008 05:36:04 -0700, kto: bazzzant, co:

:)

25. Data: 2008-06-23 14:43:13

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jun 2008 05:36:04 -0700 (PDT), b...@p...onet.pl
napisał(a):

> Chyba, ja też się nie mogę przyzwyczaić, ciągle muszę sprawdzać czy
> "one" naprawdę tam są.

Dyskusja panów nt. zasadności-niezasadności noszenia staników jest
bezprzedmiotowa: oto dowód, że stanik to niezbędny element ubioru kobiety,
czasem wręcz ratujący jej życie:
http://deser.gazeta.pl/deser/1,83453,5339189,Zaginel
a_w_gorach___stanik_uratowal_jej_zycie.html

:-D

26. Data: 2008-06-23 15:50:44

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Cze, 15:43, "i...@g...pl" <i...@g...pl> wrote:

> Dyskusja panów nt. zasadności-niezasadności noszenia staników jest
> bezprzedmiotowa: oto dowód, że stanik to niezbędny element ubioru kobiety,
> [...]

A ja mój spaliłem

27. Data: 2008-06-23 15:54:33

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jun 2008 08:50:44 -0700 (PDT), b...@p...onet.pl
napisał(a):

> A ja mój spaliłem

Mężczyźni mają jeszcze slipy - zacznij nosić bajecznie kolorowe na wszelki
wypadek, najlepiej w kolorach odblaskowych - pink, orange będa chyba dobre
:-D

28. Data: 2008-06-23 16:04:11

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message

> [...]
> wypadek, najlepiej w kolorach odblaskowych - pink, orange będa chyba dobre

Niech nosi kolorowe prezerwatywy i sznurek oraz spray z helem...

29. Data: 2008-06-23 17:33:47

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jun 2008 18:04:11 +0200, Panslavista napisał(a):

> <i...@g...pl> wrote in message

aginela_w_gorach___stan...

> Niech nosi kolorowe prezerwatywy i sznurek oraz spray z helem...

Dobry pomysł.
:-D

30. Data: 2008-06-24 08:26:16

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz rację.
U nas wszyscy, którzy kontrolują robią to bez ustawy.
Tak jest przecież lepiej. ;)

--
CB

Slub i brak akceptacji