Re: Achtung Pasztet

1. Data: 2000-01-05 09:46:04

Temat: Re: Achtung Pasztet
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coż, chyba troszkę za młoda jesteś ??? czyż nie ?:)))))

OS3 - 28752610
Member of Spammers Club
Ulka napisał(a) w wiadomości: <3...@f...onet.pl>...

1. Data: 2000-01-05 09:52:37

Od: Ulka <u...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obiecywałem więc się wywišzuję - pasztet przepyszny roboty mojej mamy

Jak czytalam ten przepis, to juz nabieralam watpliwosci, czy to ja nie jestem
Twojš mamš :-))

> oraz użyciu
> ubitych białek pasztet ma niespotykanš konsystencję jest puszty

te bialka wyjasnily wszystko - to na pewno nie ja - zawsze dodaje cale jajka.
Moze nastepnym razem ubije ??? Ulka

1. Data: 2000-01-05 10:01:11

Od: Ulka <u...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coż, chyba troszkę za młoda jesteś ??? czyż nie ?:)))))

Chyba nie :-(((. A wracajac do pasztetu, to od jakiegos czasu nie dodaje
boczku(cholesterol), tylko duzo kleistej cieleciny (cholesterol) tez
wychodzi bardzo dobry, trzeba dodac wiecej przypraw. Ulka

1. Data: 2000-01-05 10:01:43

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulka napisał(a):

> Chyba nie :-(((. A wracajac do pasztetu, to od jakiegos czasu nie dodaje
> boczku(cholesterol), tylko duzo kleistej cieleciny (cholesterol) tez
> wychodzi bardzo dobry, trzeba dodac wiecej przypraw. Ulka

No, ale tu chyba chodzi o ten smaczek wędzony, czym to zastąpisz? Musi być
choć trochę, no musi...

Joanna

1. Data: 2000-01-05 10:03:18

Od: Ulka <u...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba nie :-(((. A wracajac do pasztetu, to od jakiegos czasu nie dodaje
> boczku(cholesterol), tylko duzo kleistej cieleciny tez
> wychodzi bardzo dobry, trzeba dodac wiecej przypraw. Ulka

To mialo byc tak. Ulka

1. Data: 2000-01-05 10:16:45

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy to przypadkiem nie ty jesteś Ula G. ??? Zamieszkała w Rzeszowie ?

1. Data: 2000-01-05 10:17:31

Od: Ulka <u...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, ale tu chyba chodzi o ten smaczek wędzony, czym to zastšpisz? Musi być
> choć trochę, no musi...

Nie zaprzeczam, ale jak masz do wyboru nie jesc wcale, albo jesc ale w
ubozszej wersji smakowej, to ja wybieram to drugie.Ulka

1. Data: 2000-01-05 10:18:06

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Sereinig napisał(a) w wiadomości:
<3...@j...krakow.pl>...
>No, ale tu chyba chodzi o ten smaczek wędzony, czym to zastąpisz? Musi być
>choć trochę, no musi...
>
>Joanna

Joanno tu Joandrzej - przepraszam, że pytam, ale gdzie ty masz tam coś
wędzonego ??? - poza ewentualnym wyłożeniem blaszki słoninką wędzoną ????

OS3 - 28752610
Member of Spammers Club

1. Data: 2000-01-05 10:25:52

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ksywa Orsi ????
UIN 59061324 ???

1. Data: 2000-01-05 10:31:05

Od: Ulka <u...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy to przypadkiem nie ty jesteś Ula G. ???

Jestem.

> Zamieszkała w Rzeszowie ?

Nie, w Warszawie.

Ulka