Acqua di gio vs 212 Carolina Herrera

1. Data: 2004-04-09 23:55:27

Temat: Acqua di gio vs 212 Carolina Herrera
Od: "Łukasz" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktory zapach lepszy wg pan? :)) Ciekawi mnie tylko opinia szczera:) a moze
jakies podobne a o wiele fajniejsze?

Łukasz

1. Data: 2004-04-10 08:15:03

Temat: Re: Acqua di gio vs 212 Carolina Herrera
Od: "Daria" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

212 używałam w wieku 17 lat. To zapach dobry dla licealistek. Dla
dojrzalszej kobiety wybrałabym na Twoim miejscu coś bardziej
charakterystycznego. Za Gio nie przepadam, ale wiem ze jest popularny wsrod
Pan. Ja pachne obecnie Woman Hugo Boss'a. Zapach ten wybral moj narzeczony
bez konsultacji ze mna, ale trafil w 10!
pozdrawiam swiatecznie
darka

1. Data: 2004-04-10 10:24:42

Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> Ktory zapach lepszy wg pan? :)) Ciekawi mnie tylko opinia szczera:) a moze
> jakies podobne a o wiele fajniejsze?
>
> Łukasz

Ja uwieeelbiam 212 :)
Oprócz tego podoba mi sie clinique i echo (z męskich :)
Pozdrowienia

1. Data: 2004-04-10 12:46:01

Od: "baracuda1" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> Ktory zapach lepszy wg pan? :)) Ciekawi mnie tylko opinia szczera:) a moze
> jakies podobne a o wiele fajniejsze?

Witam, no moze nie jestwem pania :) ale ma bzika na punkcie perfum .....wg
mnie odpusc sobie aqua, ostatnio pojawilo sie mnostwo podobnych zapachow nie
mowilaco masie podrobek ... sproboj nowego lacoste(czerwonego) super
zapaszek no i przynajmniej malo popularny (na razie) ...
pozdro

1. Data: 2004-04-10 12:48:30

Od: "baracuda1" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mowilaco masie podrobek ... sproboj nowego lacoste(czerwonego) super
> zapaszek no i przynajmniej malo popularny (na razie) ...

ochh sorry zagalopowalem sie .... chodzilo ci o damskie ... a wiec wg mnie:
212
pozdro

1. Data: 2004-04-10 14:42:10

Od: Plavia <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Łukasz napisał:
> Ktory zapach lepszy wg pan? :)) Ciekawi mnie tylko opinia szczera:) a moze
> jakies podobne a o wiele fajniejsze?
>
> Łukasz

212 pachnie jakby sie wyszlo wlanie ze szpitala, a za Gio tez nie
przepadam. Najfajnieszy jest Contradiction Calvina Claina.
Joan

1. Data: 2004-04-10 17:20:25

Od: "Łukasz" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodziło mi i meskie:))

1. Data: 2004-04-10 20:29:05

Od: "Quest" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz wrote:
> Ktory zapach lepszy wg pan? :)) Ciekawi mnie tylko opinia szczera:) a
> moze jakies podobne a o wiele fajniejsze?
>
> Łukasz

Witam
To moj pierwszy raz na tej grupie. Moze nie jestem pania, ale perfumy jako
takie lubie wiec cos moge polecic.
polecam Paco Rabbane Paco (w takiej metelowej puszce z zawleczka)
Christian Dior Dune
Oba sa swietne

1. Data: 2004-04-11 14:02:53

Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktory zapach lepszy wg pan? :)) Ciekawi mnie tylko opinia szczera:) a moze
> jakies podobne a o wiele fajniejsze?
>
> Łukasz

herrera
a tak najbardziej to lubie fioletowy joop! homme

Kobieta i wąsy??????
Duzy rozmiar ? to nie problem !
żart
paznokcie-tipsy