Adam i Ewa

31. Data: 2011-01-31 22:24:42

Temat: Re: Adam i Ewa
Od: "Vi.simi _|\) -`@'-" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał

> Hah, genialne!
>
> :-))))
>
> Dzięki, MK

mnie też się podoba, zwłaszcza to
"bo łuny moje jendyki ganiajo" - he, he.

juda.~

32. Data: 2011-01-31 22:40:57

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2011 16:18:17 +0100, Wi.simi _|) -`@'- napisał(a):

> -`@'-
>
> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał

> ==
> Jak to nie przesłania ?
> To znaczy czego/kogo konkretnie nie przesłania ?
> :o/

Sensu... Sensu...
Jak zatracisz się w gonitwie i poszukiwaniach,
i ciągłych pytaniach zadawanych nieco na oślep,
to nawet nie będziesz miał szansy, by zauważyć,
że Sens jest tu i teraz,
obok Ciebie,
i że Sensem jesteś również Ty :)
Czasami wystarczy na chwilę się zatrzymać,
czaami wystarczy chwila wyciszenia,
spojrzenie w głąb siebie,
i wokół, na ludzi,
i na świat - drzewa, kwiaty, zwierzęta,
morze, góry, słońce, deszcz...
i czasami Prawda tak nagle Cię odwiedza,
i wtedy już ... wiesz :)
Czy ból, czy łzy,
wtedy nieważne,
bo już wiesz...

> zdar
> juda~

http://www.youtube.com/watch?v=EFhzK7YNFKk&feature=r
elated

Pozdrawiam wyciszająco :)
M.

33. Data: 2011-01-31 22:48:56

Od: "Vi.simi _|\) -`@'-" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

> [...]

> Jak zatracisz się w gonitwie i poszukiwaniach,
> i ciągłych pytaniach zadawanych nieco na oślep,
> to nawet nie będziesz miał szansy, by zauważyć,

A co prócz mnie jest sensem ?
:o/

> [...]
> i na świat - drzewa, kwiaty, zwierzęta,
> morze, góry, słońce, deszcz...
> i czasami Prawda tak nagle Cię odwiedza,

Tak, często oglądam Geographica, animalsów
i w ogóle lubie filmy przyrodnicze,
a najbardziej... zagryzanie...
:o/

Kiedyś oglądałem jak taki biały miś,
a raczej pani misiowa spacerowała z małym misiakiem
po białym śniegu, ona biała, śnieg biały i ten misiak biały,
po prostu cud natury...

No i w pewnym momencie zaszli nad przerembel,
bo wiesz, foczki muszą zaczerpnąć powietrza,
ponieważ nie posiadaj ą oskrzeli jak ryby, no i ta
mama misiowa tam już czekała, i - ciach ! łapą,
i już ma te foczkę...

Śnieg zrobił się trochę czerwony, ale nie tak znowu strasznie,
chyba foczki mają mało krwi czy nie aż tak czerwonej
jak u ludzi, no ale efekt był niesamowity...

Zdaje się wtedy cos zrozumiałem...,
ale nie będę mówił głośno, bo Ika i tak mi nie uwierzy...

Piękna muzyka...
Dzięki...

juda.~

34. Data: 2011-01-31 23:21:02

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2011 23:48:56 +0100, Vi.simi _|) -`@'- napisał(a):

> [...]
>
> A co prócz mnie jest sensem ?
> :o/

> Tak, często oglądam Geographica, animalsów

Nie wiem, czy się zrozumieliśmy,
ale nawet jeśli nie,
to punkt widzenia drugiego człowieka,
czy też jego reakcja w odpowiedzi
na próbę (bardziej lub mnie udolną) przekazania jakiejś myśli,
zawsze mnie fascynują ;)

> a najbardziej... zagryzanie...
> :o/

Potrafisz zaskakiwać ;)
Ale ok...niezbadane są ścieżki ludzkiego umysłu...
że o emocjach nie wspomnę.

> [...]
> bo wiesz, foczki muszą zaczerpnąć powietrza,
> ponieważ nie posiadaj ą oskrzeli jak ryby, no i ta
> mama misiowa tam już czekała, i - ciach ! łapą,

Życie. Przetrwanie. Opieka.
Ale nie okrucieństwo,
w przeciwieństwie do ... świata ludzi.
Choć i tutaj nie należy uogólniać...

> [...]
> jak u ludzi, no ale efekt był niesamowity...
>
> Zdaje się wtedy cos zrozumiałem...,
> ale nie będę mówił głośno, bo Ika i tak mi nie uwierzy...

Tu o Twoją wiarę chodzi, Juda.
O Twoją, niczyją inną, tylko Twoją.

elated

> Piękna muzyka...
> Dzięki...
>
> juda.~

Cieszę się, że Ci się spodobała.

To nieco smutniejsze..., ale tak mi w duszy dzisiaj gra :(

http://www.youtube.com/watch?v=bjjc59FgUpg
http://www.youtube.com/watch?v=QB0ordd2nOI&feature=r
elated

(Dwie wersje, ale o ile się nie mylę, druga wersja bardziej
przypadnie Ci do gustu :))

I chyba dobranoc, bo jakoś sennie i melancholijnie się zrobiło...
M.

35. Data: 2011-01-31 23:31:43

Od: "Vi.simi _|\) -`@'-" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał

???
:o/

> [...]
> to punkt widzenia drugiego człowieka,
> czy też jego reakcja w odpowiedzi
> na próbę (bardziej lub mnie udolną) przekazania jakiejś myśli,

:)
mnie chyba też to najbardziej ze wszystkieg
fascynuje poza jedną rzecz, ma się rozumić...
:o)

> Potrafisz zaskakiwać ;)
> Ale ok...niezbadane są ścieżki ludzkiego umysłu...
> że o emocjach nie wspomnę.

Tak, też mi się tak wydaje...,
że to prawie pewne...

> Życie. Przetrwanie. Opieka.
> Ale nie okrucieństwo,
> w przeciwieństwie do ... świata ludzi.
> Choć i tutaj nie należy uogólniać...

Byś wolała spędzić życie na bezludnej wyspie
z niedźwiedziami ? :o/
A z foczkami ?
Naprawdę ?
:o/

> Tu o Twoją wiarę chodzi, Juda.
> O Twoją, niczyją inną, tylko Twoją.

Tak, tak...
Teraz już wiem, dostałem cynk od Ojca...
:o)

>>> http://www.youtube.com/watch?v=EFhzK7YNFKk&feature=r
elated

> Cieszę się, że Ci się spodobała.
Bardzo.

> [...]
> przypadnie Ci do gustu :))
>
> I chyba dobranoc, bo jakoś sennie i melancholijnie się zrobiło...

(*
3Msie, Siostra...

juda.~

36. Data: 2011-01-31 23:40:50

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2011 23:48:56 +0100, Vi.simi _|) -`@'- napisał(a):
> [...]
Wszystko.
Myślę, że nasz umysł nie jest w stanie tego ogarnąć.
Myślę również,
WIERZĘ,
że wiara w SENS pozwala nam na jego odkrywanie,
każdego dnia przybliża nas do niego,
i... kiedyś...Tam... pozwoli nam go poznać
w całej okazałości...

I już kończę rozmowę o Sensie :)

Pozdrawiam,
M.

37. Data: 2011-01-31 23:48:17

Od: "Vi.simi _|\) -`@'-" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał

> Wszystko.

Wszystko ?
Jak to ? :o/

> Myślę, że nasz umysł nie jest w stanie tego ogarnąć.
-
Zgoda, ale skoro tak, to skąd wiadomo,
że Wszystko ma sens ? :o/

> [...]
> że wiara w SENS pozwala nam na jego odkrywanie,
> każdego dnia przybliża nas do niego,
> i... kiedyś...Tam... pozwoli nam go poznać
-
No ale dlaczego dopiero kiedyś... Tam ?
:o/

> I już kończę rozmowę o Sensie :)

Bo jest późno, czy w ogóle ?
:o/

> Pozdrawiam,

zdar
juda.~.

38. Data: 2011-02-01 00:34:18

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ano tak, jak napisałam:

> Zgoda, ale skoro tak, to skąd wiadomo,

Skąd wiadomo, skąd wiadomo :) Wierzącego pytasz? :)

> że Wszystko ma sens ? :o/

> -
> No ale dlaczego dopiero kiedyś... Tam ?
> :o/

Bo tu mamy Preludium...

> Bo jest późno, czy w ogóle ?
> :o/

Póki co, bo późno, a dalej się zobaczy ;)
Może któregoś pięknego dnia?
A wszystkie są piękne :)
Teraz przeżywam dość ciężkie chwile (resztkami instynktu samozachowawczego
odwiedzam od czasu do czasu grupę, by coś sobie udowodnić, by nie
"zwariować"), i troszkę, troszkę boję się, że jak zbytnio zacznę się
zagłębiać w rozmowy dot. sensu, to się totalnie rozsypię (sygnały
ostrzegawcze zauważam już od jakiegoś czasu), a tego bym nie chciała,
zwłaszcza ze względu na swoich najbliższych... no i w ogóle :)
Pozwól mi więc łapać się kurczowo mego Sensu, jedynego który znam, w który
wierzę, którego teraz tak bardzo potzebuję, i który dla mnie Sensem jest i
będzie... A gdy znów zaświeci dla mnie słońce ( a zaświeci, bo tego pragnę
i w to wierzę), pogadamy o sensie, ok? :)

> zdar
> juda.~.

Pozdrawiam,
M.

39. Data: 2011-02-01 00:37:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Feb 2011 01:34:18 +0100, Fragile napisał(a):

> [...]
> będzie... A gdy znów zaświeci dla mnie słońce ( a zaświeci, bo tego pragnę
> i w to wierzę), pogadamy o sensie, ok? :)

Zaświeci. Życzę Ci zatem wieeelu dłuuuugich rozmów o sensie - Twoim,
naszym, innych, i w ogóle co tam komu ślina na język przyniesie :-)

40. Data: 2011-02-01 00:40:18

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozwól mi więc łapać się kurczowo mego Sensu, jedynego który znam, w który
> wierzę, którego teraz tak bardzo potzebuję,

Oczywiście "potRzebuję", sorry, już mi się dwoi i troi przed oczami...:)

> [...]
> będzie... A gdy znów zaświeci dla mnie słońce ( a zaświeci, bo tego pragnę
> i w to wierzę), pogadamy o sensie, ok? :)

Ślepy zaułek fizyki
Dom wariatów
Projekt globalnej świadomości - Global Consciousness Project - noosphere.princeton.edu
k o b i e t a czy m ę ż c z y n a ?
Pole morfogenetyczne,czyli globalna świadomość.