Adenocarcinoma G2 co to jest?

1. Data: 2006-07-09 18:59:44

Temat: Adenocarcinoma G2 co to jest?
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Niedawno dowiedziałem się że mój dziadek ma "Adenocarcinoma G2"
tyle widziałem na wyniku badania może ktoś mi powiedzieć co znaczy
te "G2" bo z tego co znalazłem na google to "Adenocarcinoma G2" to
gróczołorak.

2. Data: 2006-07-09 19:34:25

Temat: Re: Adenocarcinoma G2 co to jest?
Od: "Odi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>tyle widziałem na wyniku badania może ktoś mi powiedzieć co znaczy
>te "G2" bo z tego co znalazłem na google to "Adenocarcinoma G2" to

Znalezione na http://www.biust.pl/rak_piersi/pojecia_onkologiczne.
htm

Nowotwór nabłonka gruczołowego nosi nazwę "rak gruczołowy" (adenocarcinoma);
G2 - faza wzrostu pomiędzy syntezą DNA (faza S) a mitoz? (faza M) - chodzi o
cykl podziału komórki.

Nie za bardzo wiem co to znaczy, bo nie jestem lekarzem ani nawet nie mam
nic wspólnego z medycyną ale poczytaj na tej stronie-może coś sie rozjaśni.

Pozdrawiam,
Odi

3. Data: 2006-07-09 21:11:23

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odi napisał(a):

> Nowotwór nabłonka gruczołowego nosi nazwę "rak gruczołowy" (adenocarcinoma);
> G2 - faza wzrostu pomiędzy syntezą DNA (faza S) a mitoz? (faza M) - chodzi o
> cykl podziału komórki.
G2 w tym wypadku chyba oznacza "grading"
O szczegóły proszę mnie nie pytać. Nie pamiętam co znaczą poszczególne
stadia, a nie mam już dzisiaj siły szukać.

--
Ucz się i pracuj...
a dorobisz się garbu

4. Data: 2006-07-11 21:19:49

Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest to rak gruczołowy o średnim stopniu zróźnicowania, bo może być jeszcze
G3.
Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

leczenie hemoroidow
wrzody - hemoglobina - czy przetaczać krew ?
Lipomastia
Poszukiwania ludzi do analizy danych z MRI
katar