katar

1. Data: 2006-07-08 22:36:38

Temat: katar
Od: "Łukasz Micał" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam bardzo dziwny problem. Tzn mam katar od 10 miesiecy i nie wiem o co
chodzi. Czy jestem uczulony czy cos?

2. Data: 2006-07-09 13:35:01

Temat: Re: katar
Od: "Jarosław \"User-Maat-Re\" Grzyb" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Micał napisał(a):
> Witam,
> mam bardzo dziwny problem. Tzn mam katar od 10 miesiecy i nie wiem o co
> chodzi. Czy jestem uczulony czy cos?

Odsyłam do lekarza pierwszego kontaktu, który z pewnością wyśle Cię do
alergologa... Tam też dowiesz się naprawdę wszystkiego...

Moim zdaniem tak, obstawiam roztocza (jako że okres zimowy też się
zalicza) bądz też kurz (ort-??)...

Pozdrawiam...

--
Jarosław "User-Maat-Re" Grzyb <grzybu123 o2 pl>
Hompage http://usermaatre.octopian.forall.pl/

3. Data: 2006-07-09 13:52:10

Od: s...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Micał napisał(a):
> Witam,
> mam bardzo dziwny problem. Tzn mam katar od 10 miesiecy i nie wiem o co
> chodzi. Czy jestem uczulony czy cos?

To na pewno alergia! Musisz zrobić testy skórne, by można było z
całą pewnością stwierdzić na co. Ale pewnie to uczulenie na kurz i
roztocza.
Wybierz się do lekarza alergologa, który skieruje Cię na testy i
przepisze odpowiednie tabletki na uczulenie. Można tez się odczulać
- szczepionki. Lekarz specjalista wszystko Ci wyjasni... Pozdr.!

4. Data: 2006-07-10 06:48:11

Od: "Piotr" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> mam bardzo dziwny problem. Tzn mam katar od 10 miesiecy i nie wiem o co
> chodzi. Czy jestem uczulony czy cos?

Zrob sobie testy alergiczne to bedziesz wiedzial czy jestes uczulony czy
nie. Jesli jestes uczulony to jestes szczesliwcem - katar alergiczny mozna
jakos wyleczyc. Gorzej natomiast jesli cos Ci sie "poprzestawialo" i masz
katar naczynioruchowy. To dziadostwo jest ciezkie do wyleczenia. Wiem bo sam
sie z tym zmagam praktycznie cale zycie. Nie pomagaja leki, naswietlania
laserem. Ostatnio probowalem krioterapii. Przez chwile wydawalo mi sie ze
jest lepiej - po kilku tygodniach niestety znowu to samo. Powtorze jeszcze
sobie ta krioterapie i mam nadzieje ze cos pomoze - jesli nie to niestety
jestem skazany na caloroczny katar ;-(

Piotr

5. Data: 2006-07-10 07:42:07

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sobie ta krioterapie i mam nadzieje ze cos pomoze - jesli nie to niestety

mam takie pytanie: czy w zwiazku z tym katarem przyjmujesz na stałe jakies
leki?

Adam

6. Data: 2006-07-10 08:15:03

Od: "Piotr" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam takie pytanie: czy w zwiazku z tym katarem przyjmujesz na stałe jakies
> leki?

Nie przyjmuje. Laryngolog przepisywal mi dla testu rozne leki z roznych
grup - niestety nic a nic one nie pomagaly. Lekka poprawe czulem tylko po
lekach wysuszajacych sluzowke no ale nie mozna ich brac dluzej niz iles tam
dni.

Piotr

pigulka antykoncepcyjna - kiedy wiziasc pierwsza tabletke?
Problemy z tradzikiem
Proces rośnięci u dorosłych
kontakt z pratkami gruzlicy
Soczewki kontaktowe - pierwsze wrażenia