Problemy z tradzikiem

1. Data: 2006-07-08 21:14:58

Temat: Problemy z tradzikiem
Od: "Anna K." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam problemy z tradzikiem, probowalam juz roznych rzeczy ale nic nie
pomoglo. Tym razem dermatolog zaproponowal zele Izotrexin i Skinoren. Ma
ktos jakis doswiadczenia z tym zwiazane? Warto kupic i uzywac? Pytam, bo
sporo kosztuja...

Pozdrawiam,
Anka

2. Data: 2006-07-10 07:24:01

Temat: Re: Problemy z tradzikiem
Od: "zonkis" <a...@k...fajne.som> szukaj wiadomości tego autora

Anna K. <n...@s...pl> napisal nam:

> [...]
> pomoglo. Tym razem dermatolog zaproponowal zele Izotrexin i Skinoren.
> Ma ktos jakis doswiadczenia z tym zwiazane? Warto kupic i uzywac?

skinoren, aknemycin, antybiotyki stosowalem i nic, widze ze to co chcialem
usunac zaczelo sie pojawiac po odstawieniu. Mam bardzo malo ale jakies tam
pojedyncze zaskorniki mnie denerwuja wiec chcialem ich sie pozbyc, slyszalem
ze dermatolog powinien zlecic WYMAZ ze skory celem dobrania leku takiego
ktory bedzie skuteczny na dane bakterie, nie dali mi tego skierowania -
konowal kolejny?? Skinorem cos pod 50zl kosztuje ale bez znania z kim
walczyc nie wiem czy jest sens, moze pomoze Tobie.

3. Data: 2006-07-10 15:35:02

Od: "wasyl" <l...@d...cd> szukaj wiadomości tego autora

Anna K. wrote:

> [...]
> pomoglo. Tym razem dermatolog zaproponowal zele Izotrexin i Skinoren.
> Ma ktos jakis doswiadczenia z tym zwiazane? Warto kupic i uzywac?

Zamiast Skinorenu kup polski odpowiednik Acne Derm, kosztuje ok 15 zl.

--
wasyl

4. Data: 2006-07-11 05:30:32

Od: "nnk" <n...@c...spamu> szukaj wiadomości tego autora

dieta tez jest bardzo wazna, odstaw cytrusy, czekolade i alkohol.

Proces rośnięci u dorosłych
kontakt z pratkami gruzlicy
Soczewki kontaktowe - pierwsze wrażenia
Pilates