Adipex

1. Data: 2005-03-14 20:26:51

Temat: Adipex
Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie dot.skutków ubocznych zazywania tego specyfiku. Gdzies
przeczytałam, ze jego skutkiem moze byc bezplodnosc.Czy mozecie sie
wypowiedziec na ten temat??Kolezanka to łyka i chcialam ją uswiadomic.
dzieki

2. Data: 2005-03-19 21:56:37

Temat: Re: Adipex
Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

witam
tez brałam adipex, moja kolezanka tez i jeszcze 2 inne tez braly. Jedna z
kolezanek jest w 7miesiacu ciazy. Brała 2 opakowania, ja tez wziełam 2
opakowania. Wiecej nie mam zamairu.

Dolegliwosci inne -wypadanie włosów. Efekt jo-jo....

czytałam wiele stron o tym leku, wiem,ze lek ten wycofano w Austrii (nie
podajac powodu),ale dalej sprzedje sie go np w Czechach i na
Słowacji.(ten,ktory wyprodukowany jest w Austrii) dziwne,ale w necie nic nie
pisza o skutkach ubocznych ....

Joa

3. Data: 2005-03-19 21:59:57

Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

Precautions
Do not take Adipex if you have heart disease or high blood pressure;
arteriosclerosis (hardening of the arteries), glaucoma, or a history of drug
or alcohol abuse. Talk to your doctor about your complete medical history.
Adipex is habit forming. You can become physically and psychologically
dependent on this medication, and withdrawal effects may occur if you stop
taking it suddenly after several weeks of continuous use. Talk to your
doctor about stopping this medication gradually. Consult with your doctor if
you think you may be pregnant or are breast feeding.

Joa (znalazłam)

atybiotyki, a sport
higienistka stomatologiczna, pomoc dentystyczna
Tetralysal
"Tu" w opisie rtg
RH (minus) ojca RH (plus) matki to tez konflikt Hemolityczny?