Agro włóknina wiosenna

1. Data: 2013-05-21 21:04:26

Temat: Agro włóknina wiosenna
Od: "user" <b...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy Agro włóknina wiosenna biała nadaje się na ściółkowanie roślin ?
jest trochę tańsza od czarnej a chcę kupić aby zabezpieczyć przed chwastami
i przymrozkami które będą w przyszłym tygodniu (3*C)

2. Data: 2013-05-21 22:03:17

Temat: Re: Agro włóknina wiosenna
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-21 21:04, user pisze:
> [...]
> jest trochę tańsza od czarnej a chcę kupić aby zabezpieczyć przed
> chwastami i przymrozkami które będą w przyszłym tygodniu (3*C)

Jak jej nie przysypiesz jakąś korą lub czymś podobnym, to nic nie da, a
wręcz przeciwnie.

Pozdrawiam,
MW

3. Data: 2013-05-21 22:08:59

Od: "user" <b...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>Jak jej nie przysypiesz jakąś korą lub czymś podobnym, to nic nie da, a
>wręcz przeciwnie.

Rozumiem że jest zbyt lekka. Znalazłem tanią do ściółkowania w Leroy z
polipropylenu jestem ciekaw jak z przepuszczalnością deszczówki, tam jest
kiepska piaszczysta ziemia.

4. Data: 2013-05-21 23:26:43

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-21 22:08, user pisze:

> [...]
>
> Rozumiem że jest zbyt lekka. Znalazłem tanią do ściółkowania w Leroy z
> polipropylenu jestem ciekaw jak z przepuszczalnością deszczówki, tam

Tu nie chodzi o to, czy jest lekka, tylko, czy przepuszcza światło.

Pozdrawiam,
MW

5. Data: 2013-05-22 20:05:25

Od: "user" <b...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" napisał w wiadomości grup
.pl...

W dniu 2013-05-21 22:08, user pisze:

>Tu nie chodzi o to, czy jest lekka, tylko, czy przepuszcza światło.

Pisałem teraz o ściółkującej, białą na okrycie sobie odpuszczę, przymrozków
ma nie być.

6. Data: 2013-05-22 20:22:43

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

> Tu nie chodzi o to, czy jest lekka, tylko, czy przepuszcza światło.

Hejka. Światło to, jak widać, nieistotny szczegół. Cena, cena się liczy.
;-)
Pozdrawiam skąpo Ja...cki
PS Do ściółkowania używam tkaninę polipropylenową, czarną w pomarańczową
kratkę. :-) 5 zł/mb o szerokości 1,60 m. Właśnie teraz eksperymentuję z
ogórkami.

7. Data: 2013-05-22 21:31:34

Od: skryba <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 22 maja 2013 20:22:43 UTC+2 użytkownik Dirko napisał:
> Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

Do ściółkowania używam tkaninę polipropylenową, czarną w pomarańczową

> kratkę. :-) 5 zł/mb o szerokości 1,60 m.

A, po co jej ta kratka i dlaczego pomarańczowa.
Pozdrawiam z zaciekawieniem
skryba

8. Data: 2013-05-23 09:04:39

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> A, po co jej ta kratka i dlaczego pomarańczowa.

Hejka. Kratka ułatwiła mi precyzyjne wycięcie otworów, przez które
wykiełkowały ogórki. A dlaczego akurat pomarańczowa, to nie wiem.
Pozdrawiam kontrastowo Ja...cki

9. Data: 2013-05-23 20:24:18

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> Hejka. Kratka ułatwiła mi precyzyjne wycięcie otworów, przez które
> wykiełkowały ogórki. A dlaczego akurat pomarańczowa, to nie wiem.
> Pozdrawiam kontrastowo Ja...cki

Bywają też z kratką w kolorze ogórkowym -- do uprawy pomarańczy.

Jarek

--
Podchodzą mnie wolne numery
(szlofoksy takie, przyjemne)

10. Data: 2013-05-24 08:41:18

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bywają też z kratką w kolorze ogórkowym -- do uprawy pomarańczy.

Hejka. Wysoce prawdopodobne, że w przyszłym roku żona przeforsuje uprawę
fasolki szparagowej na tej tkaninie. Poradź nam "Sokole" jakiego koloru
kratkę dobrać do fasolki. :-)
Pozdrawiam chromatycznie Ja...cki

jak pozbyć się samosiejek wierzby?
identyfikacja krzewu