Agrsja pod wpływem %

1. Data: 2005-05-26 15:42:42

Temat: Agrsja pod wpływem %
Od: "muslieater" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chciałbym się dowiedzieć z czego waszym zdaniem wynika agresja po spożyciu
alhoholu...?

1. Data: 2005-05-26 17:11:05

Temat: Re: Agrsja pod wpływem %
Od: "Aneta" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

muslieater <m...@o...pl> napisał(a):

> Witam!
> Chciałbym się dowiedzieć z czego waszym zdaniem wynika agresja po spożyciu
> alhoholu...?
Z agresji przed spożyciem.
Aneta

1. Data: 2005-05-26 17:58:43

Od: " Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

muslieater <m...@o...pl> napisał(a):

> Witam!
> Chciałbym się dowiedzieć z czego waszym zdaniem wynika agresja po spożyciu
> alhoholu...?

przedewszystkim znikaja bariery. moze nie raz miales ochote pierdolnac
kolege bo gadal denerwujaco, albo babe z wrzeszczacym dzieciakiem w sklepie,
co nic sobie nie robi z jego krzykow, ale zdrowy rozsadek i wizja
konsekwencij powstrzymywalo cie. alkohol rozmywa bariery, dlatego tez pod
wplywem alkoholu mozemy wypaplac jakis silnie strzezony sekret badz przespac
sie z nieznajomym/nieznajoma.
tez zalezy chyba w jakim jest sie nastroju, ja czasem jak se popije ide spac
a czasem rozsadza mnie energia i mam ochote tanczyc badz wdac sie w bojke.

1. Data: 2005-05-26 18:14:24

Od: "Lea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "muslieater" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Chciałbym się dowiedzieć z czego waszym zdaniem wynika agresja po spożyciu
> alhoholu...?

Z właściwości wyzwalających alkoholu.
Agresja musi już być w człowieku, gniew, złość, urazy, emocje, z którymi
ktoś sobie nie radzi i dusi w je w sobie, nie potrafi ich w jakiś
konstruktywny (bądź nie) sposób uzewnętrznić. Pod wpływem alkoholu kiedy
traci się kontrolę nad sobą, wszystko wybucha.

Lea

1. Data: 2005-05-26 21:51:58

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

muslieater napisał(a):

> Chciałbym się dowiedzieć z czego waszym zdaniem wynika agresja po spożyciu
> alhoholu...?

http://www.psychologia.edu.pl/index.php?dz=strony&op
=spis&id=1595

Pasi?

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcią nasra ci na płot.

GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl
alt.pl.zbluzgaj, alt.pl.tnv.brednie - grupy dobre w ryj

1. Data: 2005-05-26 23:52:21

Od: "pp" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Z agresji przed spożyciem.
> Aneta

Celna uwaga! :) To fakt, zadko kiedy czlowiek nieagresywny na codzien staje
sie agresywny po spozyciu.

pozdrawiam

pp

1. Data: 2005-05-27 04:24:42

Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Chciałbym się dowiedzieć z czego waszym zdaniem wynika agresja po spożyciu
> alhoholu...?

alko nie powoduje agresji... agresje ludzie maja lub tlumia w sobie... a
alko i inne specyfiki tylko powoduja rozwiezlosc w wyrazaniu tego uczucia ;>

ghostrider

1. Data: 2005-05-27 21:28:10

Od: "Aneta" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pp <p...@U...pl> napisał(a):

> Celna uwaga! :) To fakt, zadko kiedy czlowiek nieagresywny na codzien staje
> sie agresywny po spozyciu.
Często o agresji po wypiciu alkoholu decyduje wcześniejszy nastrój
trunkowego. Nawet uosobienie spokoju pod wpływem silnego wzburzenia
zakropionego alkoholem może przeistoczyć się w pogromcę innych imprezowiczów.
Aneta

1. Data: 2005-05-27 21:31:28

Od: "Aneta" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot! <f...@v...pl> napisał(a):

> http://www.psychologia.edu.pl/index.php?dz=strony&op
=spis&id=1595

> Pasi?
Tak! Ja przecież to samo, lecz dużo krócej. No no..taki bonus.. o tej porze.
Aneta

1. Data: 2005-05-28 21:51:59

Od: "pp" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trunkowego. Nawet uosobienie spokoju pod wpływem silnego wzburzenia
> zakropionego alkoholem może przeistoczyć się w pogromcę innych

no tak, ale przyznasz ze to jest jednak inny rodzaj agresji ;) generalna
zasade bym raczej okreslil tak, ze alkohol uwypukla cechy charakterystyczne
dla danej osoby, pewien tzw poziom , etc, wiesz o co chodzi, ale nigdy nie
zrobi z "normalnej" osoby bestii ;) ... no moze poza nielicznymi
przypadkami, ktore nie mieszcza sie raczej w tematyce tego posta :)

pozdr
pp

:: Integra :: Warsztaty Wakacyjne - Lato 2005 ::
robakks -> eTaTa
Pytanko male do egzaminu
Szkoła terapii systemowej
Rozmowy