Aha, i jeszcze jedno

1. Data: 2003-04-08 18:22:35

Temat: Aha, i jeszcze jedno
Od: "Ramzess" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aha, mam jeszcze jedna prośbę, wybieram sie na studia medyczne, jeśli byście
mi mogli polecic jakies materialy w necie, albo nie za drogie ksiarzki zebym
sie zaczal doksztalcac wczesniej ?? na razie mam 16 lat - 3 klasa gimnazjum.
wiec mam jeszcze troche czasu. Ale by było miło gdybym sobie poczytal coś
ciekawego i przyjemnego, ale nie za trudnego jak na poczatek.

Pozdrowienia
Ramzess

2. Data: 2003-04-08 19:00:31

Temat: Re: Aha, i jeszcze jedno
Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ramzess wrote:
cut
LOL to dobre- ciekawego i przyjemnego. Podreczniki sa ciekawe ale czy
przyjemne ???
jezeli chcesz studiowac medycyne i poczytac cos przyjemnego polecam "Jak
zostałem chirurgiem " Nolena , ksiazki Noaha Gordona "Medicus",
"Szaman", pamietniki lekarzy okresu miedzywojennego bodajze pod redakcja
Wankowicza, oczywiscie Thornvalda - praktycznie wszystkie jego ksiazki
sa ciekawe, "Rok interny" Cooka.
A z rzeczy malo przyjemnych ale interesujacych i przydatnych przy
przygotowywaniu sie na medycyne - dobry podrecznik z fizjologii . W
temacie podrecznikow z nauk podstawowych nie jestem na biezaco wiec nie
potrafie wskazac konkretnego.
POzdrawiam zapalenca ( oby Ci nie przeszlo bo najdalej za kilkanacie lat
bedzie w Polsce ostry niedobor lekarzy)
Vlad

3. Data: 2003-04-08 19:02:42

Od: "Ramzess" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

czemu ma byc niedobór lekarzy? przecierz wszyscy sie na to pchają !!

Dzięki za ksiazki, coś sobie zakupie.

Oki bardzo dziękuję i czekam na kolejne propozyjce!!

Pozdrawienia (dla vlad)
Ramzess

4. Data: 2003-04-08 19:35:19

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm... z rzeczy bardziej naukowych...
Wybór testów z egzaminów wstepnych (biologia dwa tomy, chemia dwa tomy,
fizyka jeden tom) pod redakcją Andrzeja Persony - polecam
zalezy co kto lubi, ale hmm... "Repetytorium dla kandydatów na akademie
medyczne i kierunki przyrodnicze FIZYKA" także pod red. A. Persony, (czyzby
to jakas fascynacja jego osobą z mojej strony?)
no i naturalnie niezastąpiony Ville i jego "Biologia", za którą osobiście
nie przepadam, bo nieporecznie jest się z niej uczyć
a może nie o takie "mądre księgi" Ci chodzi...więc może na tym poprzestanę

pozdrawiam
Magda

5. Data: 2003-04-08 19:43:31

Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ramzess wrote:
> czemu ma byc niedobór lekarzy? przecierz wszyscy sie na to pchaj? !!

Wiekszosc wymieknie po pierwszych 2 latach a pozostali ( o ile sie nic
nie zmieni) po stazu opusci nasz piekny kraj poszukujac mozliwosci
dalszego ksztalcenia i godziwych zarobkow poza jego granicami.
Smutna rzeczywistosc.
Vlad

6. Data: 2003-04-08 20:14:30

Od: "Ewa" <x...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ramzess" <r...@p...fm> wrote in message
> [...]
>
> Dzięki za ksiazki, coś sobie zakupie.
>
> Oki bardzo dziękuję i czekam na kolejne propozyjce!!

pierwszy post jakoś przecierpiałam, ale przy tym juz nie mogę:)
ja Tobie polecam na początek Słownik Ortograficzny
Ewa

7. Data: 2003-04-09 06:13:07

Od: "Konrad-W" <konrad-w(usunto)@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ramzess" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> wiec mam jeszcze troche czasu. Ale by było miło gdybym sobie poczytal coś
> ciekawego i przyjemnego, ale nie za trudnego jak na poczatek.

Na poczatek to nie przesadzaj. Idz sobie na piwo i sie wyluzuj poki mozesz.
Znam kilka osob (dziewczyny), ktore przed pierwszym rokiem wkuwaly antaomie
i wiesz czym sie teraz zajmuja? Karmieniem dzieci i gotowaniem obiadu.

Jak sie koniecznie chcesz uczyc to przygotuj sie na egzamin wstepny z
fizyki, chemii i biologii.

Powodzenia

Konrad-W

8. Data: 2003-04-09 12:38:11

Od: DOSik <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

usunto w wiadomosci <3e93b98e$1@news.home.net.pl> napisał(a):

> Na poczatek to nie przesadzaj. Idz sobie na piwo i sie wyluzuj poki mozesz.

A ten niepełnoletnim piwo proponuje ;)
Demoralizator.

--
........Adam "DOSik" P..........
......more: dos-ik.prv.pl.......

9. Data: 2003-04-10 17:04:51

Od: "Ramzess" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem jakiś słownik ortograficzny, i na karzdej strone wyrazy o ktrych
pisowni mi się nie śniło .. ;);) .

Pozdrowienia
Ramzess

10. Data: 2003-04-10 17:06:54

Od: "Ramzess" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

demoralizator, ale za to jaki ... nie fajki, nie grass tylko piwo ;)

I LOVE PIVO

PIVO TO MOJE PALIVO ;)

Pozdrawiam
Ramzess

ps. Dziękuje za wszystkie posty na temat i na inne tamaty tez ;)

Garbata ....
Gastritis chronica maioris gradus???
Mocne uderzenie w kolano
Dlaczego łzawia oczy?