Aj waj!

1. Data: 2019-06-11 08:37:36

Temat: Aj waj!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polscy kibice wygwizdali żydowską drużynę. I słusznie. Mordercy
palestyńskich dzieci do domu!!!
Gwizdy i strzały do żydowskiej bramki to ANTYSEMITYZM, AJ WAJ! TYLKO ZYDOM
WOLNO STRZELAĆ!!!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2019-06-11 13:24:23

Temat: Re: Aj waj!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Polscy kibice wygwizdali żydowską drużynę. I słusznie. Mordercy
> palestyńskich dzieci do domu!!!
> Gwizdy i strzały do żydowskiej bramki to ANTYSEMITYZM, AJ WAJ! TYLKO ZYDOM
> WOLNO STRZELAĆ!!!

https://dorzeczy.pl/kraj/105499/To-nie-zart-PZPN-osk
arzony-o-antysemityzm-za-relacje-z-meczu-z-Izraelem.
html

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2019-06-11 15:07:55

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.06.2019 o 08:37, XL pisze:
> Polscy kibice wygwizdali żydowską drużynę. I słusznie. Mordercy
> palestyńskich dzieci do domu!!!
> Gwizdy i strzały do żydowskiej bramki to ANTYSEMITYZM, AJ WAJ! TYLKO ZYDOM
> WOLNO STRZELAĆ!!!

Niesłusznie, to tylko sportowcy którzy zajmują się kopaniem szmacianki.
To tak jakby polskich kopaczy ktoś wygwizdywał za wiezienia CIA. Po
prostu nie ten adres.

4. Data: 2019-06-11 20:00:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:

> Niesłusznie, to tylko sportowcy którzy zajmują się kopaniem szmacianki.
> To tak jakby polskich kopaczy ktoś wygwizdywał za wiezienia CIA. Po
> prostu nie ten adres.

Powiedz to Żydom w Izraelu, ubliżajacym siostrom Radwańskim od katolickich
kurew.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2019-06-11 20:06:44

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/06/2019 o 19:00, XL pisze:

> Powiedz to Żydom w Izraelu, ubliżajacym siostrom Radwańskim od katolickich
> kurew.

co narozrabialy?

--
gazebo

6. Data: 2019-06-11 20:34:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.06.2019 o 20:00, XL pisze:

> Powiedz to Żydom w Izraelu, ubliżajacym siostrom Radwańskim od katolickich
> kurew.

Ci piłkarze ubliżali?
Bo chyba nie chcesz powiedzieć, że nagle cię zaczęła interesować
odpowiedzialność zbiorowa?
Bo widzisz... ludzie oburzają się na kościół, a podobno nie powinni, bo
podobno tylko kilku sukienkowych gwałciło dzieci.

Te izraelskie kluby piłkarskie przenosiły piłkarzy ubliżających siostrom
Radwańskim z klubu do klubu? Czy o co ci chodzi?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2019-06-11 21:14:07

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 11 Jun 2019 19:06:44 +0100
doszła do mnie wiadomość <qdoqjk$vdn$1@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :

>co narozrabialy?

Jedna z nich pokazała swoje gendery w gazecie.

8. Data: 2019-06-11 21:28:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/06/2019 o 20:14, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 11 Jun 2019 19:06:44 +0100
> doszła do mnie wiadomość <qdoqjk$vdn$1@dont-email.me>
> od gazebo <g...@j...com> :

> Jedna z nich pokazała swoje gendery w gazecie.

i wszystko jasne, a lubilem je, szkoda

--
gazebo

9. Data: 2019-06-12 13:57:47

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedz to Żydom w Izraelu, ubliżajacym siostrom Radwańskim od katolickich
> kurew.

Nie mogę - nie widziałem ani nie słyszałem takiego zachowania z ich
strony. Poza tym równanie w tym kierunku nie przystoi kulturalnym ludziom.

Łamidupka dla Środy.
Warto umierać.
Pytanie na śniadanie.
Mądrego warto poczytać