Ajerkoniak inaczej

1. Data: 2001-11-11 22:09:29

Temat: Ajerkoniak inaczej
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejeczka!

Pozazdrościłam Ramzesowi ajerkoniaczku i postanowiłam sama wypróbować swych
sił w domowym wyrobie napojów wyskokowych;-))))) Rano zatem zrobiłam
ajerkoniaczek (pomijam fakt, że nie wyszedł mi gęsty, ale smakowo bajka) i
jako namiętny kawiarz, postanowiłam cześć przeznaczyć na likierek kawowy.
Dodałam bardzo mocną kawkę espresso i wyszło PYCHA;-)))) Zapijam się właśnie
i nie oparłam się pokusie podzielenia się z Wami opinią;-))))

Pozdrawiam szczęśliwa Kaliope, całkiem już zakawowana;-)))))))

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-11-11 22:42:57

Temat: Re: Ajerkoniak inaczej
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dodałam bardzo mocną kawkę espresso i wyszło PYCHA;-)))) Zapijam się
właśnie i nie oparłam się pokusie podzielenia się z Wami opinią;-))))

> Pozdrawiam szczęśliwa Kaliope, całkiem już zakawowana;-)))))))

Kal ! czy ty sie dobrze czujesz? 3-4 dni pijesz ajerkoniaczek Ramzesa,
potem robisz swoj na nastepne kilka dni i o godz. 23 zapijasz sie mocna
kawka espresso !
A tak poza tym wszystko oke Kal? Moja droga, jutro poniedzialek, a twoj
budzik o 6.30 dzyn dzyn

**********
m-gosia przerazona
**********

1. Data: 2001-11-12 06:47:00

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak poza tym wszystko oke Kal? >
**********
> m-gosia przerazona
> **********

wiesz, ja bym jej kazala bociana zrobic, ciekawe jak by sie kiwala...;-))

pozdrawiam
Basia, co tez lubi ajerkoniak

1. Data: 2001-11-12 07:34:37

Temat: Odp: Ajerkoniak inaczej
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i nie oparłam się pokusie podzielenia się z Wami opinią;-))))
>
> Pozdrawiam szczęśliwa Kaliope, całkiem już zakawowana;-)))))))

hmmmmmm

Mechcia

kaliope skrobnij mi na priv jak sie to cudo robi jak krowie na rowie.

1. Data: 2001-11-12 08:50:49

Od: "Dominika NM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaliope" <k...@p...krakow.pl> wrote in message
> Hejeczka!
> Pozdrawiam szczęśliwa Kaliope, całkiem już zakawowana;-)))))))

Hmm.. teraz to się "zakawowana" nazywa. Na mój humorek tak kawa nie działa
... sama kawa:-)))
Pozdrawiam
Tez po kawce ale bez takich... :-)))
DominikaNM

1. Data: 2001-11-12 10:18:46

Od: "Stefan P." <s...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mila informacja-komunikat. Jednak oprocz opinii bylaby mile widziana takze
receptura. Smacznego! Stefan P.
P.S. Najlepiej wedlug propozycji Mechci.

1. Data: 2001-11-12 10:35:52

Od: "Don Pablo" <c...@d...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

[ciach...]

> hmmmmmm
>
> Mechcia
>
> kaliope skrobnij mi na priv jak sie to cudo robi jak krowie na rowie.

Mi też, mi też plis.

Don Pablo

1. Data: 2001-11-12 10:44:25

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

>wiesz, ja bym jej kazala bociana zrobic, ciekawe jak by sie kiwala...;-))

Hejeczka;-))))

Mogę robić bociana, samolocik i wiatraczek;-)))) Pije lampeczkę ajerkoniaku, a
nie żłopię pół butelki;-)) Umiar zawsze wskazany;-)))))

Pozdrawiam serdecznie,

Kaliope (stukająca w ukryciu z pracy)
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

1. Data: 2001-11-12 10:48:58

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>kawka espresso !
>A tak poza tym wszystko oke Kal? Moja droga, jutro poniedzialek, a twoj

Hejeczka;-))))

Nie badź przerażona;-))) Melduje uprzejmie, ze zanim dziś mój budzik zrobił
dzyń, dzyń o 6.30 ja już byłam na nogach i wstawiałam kawkę ;-)))))))))) Jak
widać jestem zupełnym kawowym nałogowcem i nic na to nie poradzę, a czuję się
wyśmienicie;-)))))))))

Ściskam,

Kaliope (tym razem popijająca herbatkę zieloną - trochę odmiany nie zaszkodzi)

1. Data: 2001-11-12 17:30:41

Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaliope <k...@p...krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9smsvh$hki$...@n...tpi.pl...
> [...]
> ajerkoniaczek (pomijam fakt, że nie wyszedł mi gęsty, ale smakowo bajka) i
> Pozdrawiam szczęśliwa Kaliope, całkiem już zakawowana;-)))))))

Wszystko dobrze wyszed łmniej gesty, bo dodawałaś wódeczkę zamiast
spirytusu. Ja to ci dałam butelczynę a twego kawowego nawet nie spróbowałam,
gdzie tu sprawiedliwość? Cynamonowca przywiozła a gdzie reszta?
Pozdrawiam roszczeniowy Ramzes.

spotkanie w Poznaniu - popatrzcie sobie
Ciasteczka owsiane Carlene
Re: spotkanie w Poznaniu - popatrzcie sobie
Re: Krokiety
Odp: zupa pomidorowa