Odp: zupa pomidorowa

1. Data: 2001-11-12 13:37:42

Temat: Odp: zupa pomidorowa
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:voivut0pmuutssoijbjshbe8b6fkjdvfio@4ax.com...
> [...]
> prawdziwy, gotowany dlugo, zeby plyny bylo malo ale zeby byl
> skoncentrowany (na to mi w ogole najlepiej pasuje kurzy wywar z
> duza iolscia jarzyn), mixuje pomidory z puszki i takie nagrzyione
> zebem czasu zywe pomidory (wychodzi tak pol na pol albo 60-40 dla
> puszkowych). Gotuje z wywarem, wrzucam natke. jem ze smietana.
> udaje, ze nie czuje puszki.a gdyby tak dodac zgnieciony
> czosnek?...
> dobre z lanymi kluchami
> Krysia
>
> P.S. Tutejsza zupka pomid (z Cafe) jest wyraznie slodka...

Ciotka! a zapros na zupe.
mi sie dzis nic nie chce gotowac a jeszcze kolacja przy swicach musze
zrobic...

Mechcia
wyraznie wymeczona

1. Data: 2001-11-12 13:43:45

Temat: Re: Odp: zupa pomidorowa
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ciotka! a zapros na zupe.
>mi sie dzis nic nie chce gotowac a jeszcze kolacja przy swicach musze
>zrobic...
>
>Mechcia
>wyraznie wymeczona

ale ja dzis nie bedemiala tej zupki, tylko kawalki cycka kurzego
zapieczone z pieczarkami oblane smietana z kawalkami sera w
kolorze blue...czyj to byl przepis???????

Krysia

P.S. Do tego ZNOWU ta kapustka wiecznie mloda [dzis juz
przezornie kuplam 2 sztuki] i bede robic kiszona zasmazana (z
grzybkiem) na jutro i pojutrze. i jak znam zycie bede sie opychac
i jedna i druga juz dzis
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-12 13:51:38

Temat: Odp: Odp: zupa pomidorowa
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:q7kvutkt397pcgkafah2gaesrkrdd2vrcs@4ax.com...
> [...]
> przezornie kuplam 2 sztuki] i bede robic kiszona zasmazana (z
> grzybkiem) na jutro i pojutrze. i jak znam zycie bede sie opychac

a ja tez kurzece piersi robic zamierzam. Valcia mi podala jakis przepis na
piersi pod cebulowa zupa...
brzmi smacznbie

Mechcia

1. Data: 2001-11-14 17:08:26

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja tez kurzece piersi robic zamierzam. Valcia mi podala jakis przepis na
> piersi pod cebulowa zupa...
> brzmi smacznbie
>
> Mechcia

Jak beda dobre, to ja juz sie usmiecham