Re: Akcesoria barowe

1. Data: 2000-01-05 14:18:03

Temat: Re: Akcesoria barowe
Od: "Krzysztof G. Baranowski" <k...@m...knm.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Jan 2000, Przemyslaw Koziarski wrote:
> A nieprawda. Grenadine ma w swojej ofercie Bols. Wystarczy wiec poprosic o
> zamowienie w dowolnym sklepie, w ktorym sa likiery Bolsa.
A skoro juz jestesmy przy likierach. Ciekaw jestem Waszej opinii na temat
tych samych likierow robionych przez poszczegolne firmy, glownie te najbar-
dziej znane tj. Bols, Marie Brizard i De Kuyper.

Dotychczas mialem u siebie w barku Blue Curacao Bolsa, jednakze
niedawno kupilem ten sam likier robiony przez Marie Brizard i
musze stwierdzic, ze ten drugi ma mocna ciemnoniebieska barwe
i jest gestszy, a Curacao Bolsa sprawia wrazenie jakby ktos je
rozcienczyl woda... jasnoniebieskie, rzadka konsystencja. Likier
Marie Brizard jest ciut mocniejszy, bardziej gorzki w smaku z
wyrazna gorzka nut, a Bols lagodniejszy, slodszy i taki troche
sztuczny. Kiedys (ale to juz dosc dawno temu) pilem Blue
Curacao robione przez firme De Kuyper i o ile dobrze pamietam,
to konsystencja, kolorem odpowiadalo Marie Brizard, ale w smaku
bylo jeszcze bardziej aromatyczne.

Czy ktos jeszcze mial okazje przeprowadzac podobne testy...
jak wrazenia ?

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."