Akcja...

1. Data: 2001-09-05 22:50:35

Temat: Akcja...
Od: Kamil Dziobek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już niedługo ruszy ogólnopolska akcja pod hasłem „Moje dziecko jest
homoseksualistą”. Proszę wszystkich o bojkotowanie tej akcji lub innych
działań wymierzonych przeciwko niej. Nigdy niewiadoma jak taka akcja
może zdegenerować pokolenie, ile krzywdy i zła wyrządzić naszym
dzieciom.... uszkodzić ich psychikę...

--
"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

1. Data: 2001-09-06 01:02:14

Temat: Re: Akcja...
Od: "DruG" <D...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> działań wymierzonych przeciwko niej. Nigdy niewiadoma jak taka akcja
> może zdegenerować pokolenie, ile krzywdy i zła wyrządzić naszym

ROTFL :D
Rozumiem, ze to podpucha ??? Takie haslo, zeby wywolac dyskusje ???
;))))

DruG

1. Data: 2001-09-06 03:47:54

Od: Kamil Dziobek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DruG napisał(a):

> ROTFL :D
> Rozumiem, ze to podpucha ??? Takie haslo, zeby wywolac dyskusje ???

Jednak nie. Powaznie jak pierwszy raz uslyszalem chaslo „Moje dziecko jest
homoseksualistą” to terz mi sie wydalo to smieszne. A jednak jakas
organizacja gejow i lezbijek cos takiego organizuje. Jakies info jest na
http://humanrights.neti.pl.

1. Data: 2001-09-06 05:17:25

Od: "ludwik XIV" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nigdy niewiadoma jak taka akcja
> może zdegenerować pokolenie, ile krzywdy i zła wyrządzić naszym
> dzieciom.... uszkodzić ich psychikę...

widac jeden z przzedstawicieli towjego pokolenia (ty) jest jjuz
zdegenerowany zly i fogule. feee

1/2 plonka

1. Data: 2001-09-06 06:10:16

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

Kamil Dziobek <t...@f...onet.pl> writes:

> [...]
> działań wymierzonych przeciwko niej. Nigdy niewiadoma jak taka akcja
> może zdegenerować pokolenie, ile krzywdy i zła wyrządzić naszym

Skoro niewiadomo to po co do tego namawiasz?

PS: akcje uswiadamiajace na temat homoseksualizmu byly i sa prowadzone
w wielu spoleczenstwach i jakos sie tam im dzieci nie zdegenerowaly.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-09-06 07:00:36

Od: "parmi" <p...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamil Dziobek" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> dzieciom.... uszkodzić ich psychikę...

a co takiego moze im uszkodzic ????????
a jak z Twoimi uszkodzeniami??????

parmi

1. Data: 2001-09-06 09:55:46

Od: Anna Witwicka <w...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-06 14:22:31

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:-)), prowokator...

1. Data: 2001-09-06 14:29:01

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamil Dziobek" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości new
s:3...@f...onet.pl...
> [...]
> działań wymierzonych przeciwko niej. Nigdy niewiadoma jak taka akcja
> może zdegenerować pokolenie, ile krzywdy i zła wyrządzić naszym

Ja nie rozumiem. To czego dotyczy ta akcja? Radzisz ją popierać czy bojkotow
ać? Czy zawsze jak czegoś nie wiesz, to każesz to bojkotować?
* * * * * * * * * * * * * *
Choose your future.
Choose life.

1. Data: 2001-09-06 20:17:10

Od: Kamil Dziobek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nina Mazur Miller napisał(a):

> Skoro niewiadomo to po co do tego namawiasz?

No bo wiadomo ze bardzo, tylko niewiadomo czy beda sie rznac na ulicy.

> PS: akcje uswiadamiajace na temat homoseksualizmu byly i sa prowadzone
> w wielu spoleczenstwach i jakos sie tam im dzieci nie zdegenerowaly.

Tak? A na przyklad usa. Tylko ze tam to juz dzieciaki dorosly..
A pozatym jak mawial gosc z filozofi z homoseksualizmem jest tak samo z jak z
czarownicami. Nie o to chodzi by ich palic, tylko by dowiesc ze tak naprawde
homoseksualistow niema. Wmawianie komus ze jest homoseksualistom uznaje za
tak samo chore jak wmawianie ze jest krasnoludkie, lub czarownica.

"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

zyciowy wierszyk:)
sex dla życia, czy życie dla sexu?
sex dla życia, czy życie dla sexu?
Prosba. Czy ktos potrafi dokonac badan porownawczych postow do usenetu, pisanych z roznych adresow ?
asertywnosc...?