Akta Panslawisty w IPN ,był Sbekiem.

71. Data: 2009-04-22 12:09:30

Temat: Re: Akta Panslawisty w IPN ,był Sbekiem.
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Niekoniecznie rzekomo. Życie nie takie niespodzianki zna. Zwłaszcza
> w wykonaniu lewaków - od narodowych socjalistów, trockistów po
> bolszewików i neobolszewików z Ameryki Łacińskiej, Azji Południowo
> -Wschodniej i Wschodniej...

Nie mów ślepemu o kolorach... Nie uwierzy...
(coś mi też świta w sprawie kopalnie uranu na Dolnym Śląsku)

--
Pozdrawiam - Aicha

72. Data: 2009-04-22 12:46:25

Temat: Re: Akta Panslawisty w IPN ,by? Sbekiem.
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> No jasne, że rozumiem. W sumie to czasu za bardzo i chęci nie mam, więc
> z pewnością to nie potrwa długo. Ale skoro już tu zacząłem, co i tak
> rzadkie jest, to może jeszcze chwilę potrzymam ...
>
> Myślałem o transakcji wiązanej: ja sięodp, a Ty się też odp - może nie
> od razu od grupy, ale np. przyjąłbyś na kark taki limit:
> "nie wolno mi na psp rozpoczynać więcej niż jednego wątku
> tygodniowo, który nie zawiera w sobie ani jednego powiązania
> z nauką, jaką jest psychologia".
>
> Dałoby radę ? Żebyś chociaż w stopce umieszczał link albo coś,
> np. taki:

Załóż sobie nową grupę na swoich zasadach.

73. Data: 2009-04-22 12:55:49

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" napisał:

> BTW. Jak Ci się podoba twórczość Fridy kahlo ? :)

"Podoba" to złe słowo - znam ją niestety tylko z filmu i książki, na
podstawie której był nakręcony. Miała niezwyczajne życie, naznaczone
cierpieniem - i takie są też jej malowidła. Ale mnie nie odrzucają -
natomiast jestem pewna, że miałabym problem z pomocą zakrwawionej
ofierze wypadku czy innego zdarzenia - powiedzmy - drogowego. Przy
pobieraniu krwi "bohatersko" odwracam głowę, choć sama w laboratorium
grzebałam się w "najobrzydliwszych" ludzkich wydzielinach - one na
mnie tak nie działały :)
A co do metafor - nie rozumiem tych Ikselkowych zakrwawionych spodni
Saula - czyżby chodziło o wirtualną kastrację? czy o małe pracowite
rączki chińskich dzieci? przyznam bez bicia, że nie wnikałam w
kontekst specjalnie, bo mnie sama metafora obrzydziła.

--
Pozdrawiam - Aicha

74. Data: 2009-04-22 12:57:13

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

Wreszcie mogę się spokojnie rozpisać, bez rozpraszających pokrzykiwań
XL i siedząc w jej kfie :)

--
Pozdrawiam - Aicha

75. Data: 2009-04-22 13:19:08

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja>

[...]
> [...]
> rączki chińskich dzieci? przyznam bez bicia, że nie wnikałam w
> kontekst specjalnie, bo mnie sama metafora obrzydziła.

Porównanie do krwawych diamentów.

Saulo

76. Data: 2009-04-22 13:29:51

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> Porównanie do krwawych diamentów.

Pewnie mi wyobraźnia zagrała, bo dopatrywałam się niecnych podtekstów.
Jak to stwierdził Czarek "projektuję jedynie swoje fobie i traumy
[odnieszące się do kobiet]." (szczególnie jednej :D)

--
Pozdrawiam - Aicha

77. Data: 2009-04-22 13:44:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> [...]
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego

Ale utopia jest poważna,wyjrzyj przez okno wszystkich rozbawiłeś,idz
do kogoś pracować i uważaj,że przez to iż u niego pracujesz, jego
własność staje się twoja,to puszeczka.Ale jak cała chmara zaczeła
okradać to jak wszyscy kradną,to nikt nie kradnie.

78. Data: 2009-04-22 13:52:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> [...]
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego

To nie moja teoria o tych budowlańcach,ale wyczyny Stalina=historia.
Tak jak bardzo fajne jest na rozkaz stalina mordowanie do nogi całych
wsi przez NKWD,zanim niemcy wkroczyli.To się nazywa strategia
psychologiczna Stalina,by pokazać wrogowi,że tu nie ma co zdobywać,już
nie mówiąc co zrobił z miastem Leningrad.

79. Data: 2009-04-22 14:55:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> [...]
> psychologiczna Stalina,by pokazać wrogowi,że tu nie ma co zdobywać,już
> nie mówiąc co zrobił z miastem Leningrad.

Cała władza znajdowała się w rękach Stalina i kilku jego lojalnych
współpracowników. Jego podejrzliwość i obawa przed potencjalnymi
wrogami, była przyczyną wielu aresztowań, przesiedleń i morderstw osób
nie zgadzających się z obowiązującymi poglądami. Zamordowano ponad 20
milionów ludzi, a kolejne 40 milionów zmarło w wyniku prowadzonej
polityki..

Co za wspaniała komunistyczna polityka towarzyszu Jadrys.

http://www.humanrights.aktive-fredsreiser.no/polish/
4_ochrona/4_0_ochrona.htm

80. Data: 2009-04-22 15:00:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> [...]
> polityki..
>
> Co za wspaniała komunistyczna polityka towarzyszu Jadrys.

Książka "Death by government" ("Śmierć zadana przez rząd") opisuje
największe masowe mordy, popełnione przez władze państwowe w XX w. (do
r. 1987). Opisuje nazistowskie Niemcy, Związek Radziecki oraz
komunistyczne Chiny, Kambodżę pod władzami Czerwonych Khmerów oraz
inne reżimy, które mordowały ludzi na tak dużą skalę, że można by
nazwać to ludobójstwem. Książka pokazuje, że ponad 169 milionów ludzi
zostało zabitych przez władze państwowe do 1987 roku, .........
Dla towarzysza Jadrysa to za mało chciałby więcej.

Męskie rozmiary
Dobrym ludziom
Hajde Ciganko
MALE CZARNE - DELIBERACJA...