Akta Panslawisty w IPN ,był Sbekiem.

91. Data: 2009-04-22 16:36:13

Temat: Re: Akta Panslawisty w IPN ,był Sbekiem.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):

> Poczekaj na odpowiedź na moje pytanie. Bo może się za chwilę okazać,
> że to kapitaliści wprowadzili stan wojenny :]
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Dobrze,ale zobacz prawidłowość;komunisty nie interesują ludzie i
wymordowani,czy my to znamy?

92. Data: 2009-04-22 16:48:35

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> To jaki ustrój panował do 4 czerwca 1989?

Trudno powiedzieć.. Nie był to kapitalizm, nie była to i komuna..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

93. Data: 2009-04-22 16:55:05

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> [...]
4_ochrona/4_0_ochrona.htm

> Komuna skończyła się w 89,a zaraz ci znajdę mordowanie przez
> komunistów polaków do 90r.

I po co? Wszyscy przecież znamy czyny antykomunistów..

94. Data: 2009-04-22 16:58:34

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> To są zbrodnie do 87,gdzie dla ciebie podobno był spokój,a liczy się
> że komunizm wymordował najwięcej,bo długo trwał.
> STalin nienawidził Lenina,a miasto nosiło jego nazwę,więc Leningrad
> zostawił na pastwę losu niemieckiego,mając już armię mogącą odeprzeć
> Niemców.
> Poświęcił wielomilionowe miasto ,ze względu na nazwę.
> Bohaterowie =ludność leningradu,bronili się do końca,aż do momentu gdy
> z głodu oblężona ludność zaczeła jeść siebie na wzajem.

Aż do momentu przepędzenia szwabów chciałeś chyba powiedzieć..

95. Data: 2009-04-22 16:59:23

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I właśnie z chwilą gdy padły strzały do robotników w pamiętnym 56 roku
> skończyła się komuna w Polsce..

Jada jada jada....

Paweł

96. Data: 2009-04-22 17:12:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> [...]
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego

Ci twoji antykomuniści postulowali o prawa człowieka,przerażeni grozą
mordowania milionów ludzi przez komunistów.
Hitler za krótko istniał,aby mieć czas na takie wielomilionowe
mordowanie.

97. Data: 2009-04-22 17:23:07

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Ci twoji antykomuniści postulowali o prawa człowieka,przerażeni grozą
> mordowania milionów ludzi przez komunistów.
> Hitler za krótko istniał,aby mieć czas na takie wielomilionowe
> mordowanie.

Pisząc antykomuniści miałem na myśli Jaruzelskiego, Kiszczaka,
Piotrowskiego i.in. To oni właśnie zabili ideę komunizmu.. Nie Wałęsa ,
papież czy Reagan.

98. Data: 2009-04-22 17:24:15

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jada jada jada....
>
> Paweł

Płyta Ci się zacięła?

99. Data: 2009-04-22 17:25:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> Ci twoji antykomuniści postulowali o prawa człowieka,przerażeni grozą
> mordowania milionów ludzi przez komunistów.
> Hitler za krótko istniał,aby mieć czas na takie wielomilionowe
> mordowanie.

23 grudnia). Największy opór stawiły siłom bezpieczeństwa kopalnie
węgla kamiennego na Śląsku-15 grudnia oddział ZOMO został dwukrotnie
wyparty z terenu kopalni "Manifest Lipcowy", za trzecim razem
kilkunastoosobowa grupa milicjantów otworzyła ogień do robotników,
raniąc czterech z nich[35],16 grudnia1981w trakciepacyfikacji kopalni
Wujekfunkcjonariusze ZOMO zastrzelili 9górników. Protesty robotnicze
najdłużej trwały wKWK Ziemowit(do22 grudnia) iKWK Piast, gdzie 1000
górników przebywało pod ziemią od14 grudniado28 grudnia1981(był to
najdłużej trwający strajk w historii powojennego górnictwa).
[?]
[?]
http://pl.wikipedia.org/wiki/Stan_wojenny_w_Polsce_1
981-1983

Jaruzelski i PZPR to pewnie kapitaliści Towarzyszu Jadrys.?

100. Data: 2009-04-22 17:49:41

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
981-1983

> Jaruzelski i PZPR to pewnie kapitaliści Towarzyszu Jadrys.?

Jeszcze nie kapitaliści, ale już na pewno nie komuchy.. I nie towarzyszu
- jeśli już to obywatelu..

--

Męskie rozmiary
Dobrym ludziom