Akta Panslawisty w IPN ,był Sbekiem.

171. Data: 2009-04-24 20:14:17

Temat: Re: Akta Panslawisty w IPN ,był Sbekiem.
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:39d44ce0-6585-4d26-9288-ae8dc65b29cd@3g2000yqk.
googlegroups.com...

jadrys napisał(a):

> O jedno i drugie.. W socjalizmie nawet tym Stalinowskim nie było
> "podludzi" i rasy panów..
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
> systemu... Również ja

O gułagach i łagrach też nie słyszało o Katyniu też nie słyszało.Ale
kiedy komucha interesowali ludzie?NIGDY.

Załóżcie sobie nowy temat.
Bo się komuś skojarzę niesłusznie, a będzę musiał uznać waszą winę.

172. Data: 2009-04-24 20:40:37

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:
> [...]
htm

> był.

> Na siebie? Znaczy, dla siebie to złoto wydobywali? Ot, kułaki!
>
> "Żadna tragedia czasów przeszłych nie może dorównać się tej
> eksterminacji i żaden naród na świecie nie doznał tak straszliwych
> form represji ze strony swoich władców." "każdy kilogram złota
> kosztował jedno życie ludzkie"
> http://www.odyssei.com/pl/travel-article/8759-2.html
>
> Ale Ty oczywiście masz swoje betonowe argumenty. Nie do skruszenia
> żadnym narzędziem...

Nie mam argumentów, ale jaśniepanów darmozjadów trzeba było wyedukować..
A Ty co byś zrobiła ? Przecież większość z nich nie potrafiła nawet
sobie butów zawiązać..

173. Data: 2009-04-24 20:41:59

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Byłeś, że wiesz?
>
> Qra

Dużo o tym czytałem..

174. Data: 2009-04-24 21:55:50

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" napisał:

> A sto razy gorsza... przecież nie od dziś wiadomo, że Kościół
> za tym wszystkim stoi, zresztą masoni i Zydzi ;o)

Heh, w życiu bym nie przypuszczała, że ja, anarchizująca przeciwniczka
wszelkich ekstremów - zarówno czerwonych, jak i (a nawet w
szczególności) czarnych - będę jezuitów cytować w dyskusji z
komunistycznym betonem... :)

--
Pozdrawiam - Aicha

175. Data: 2009-04-24 23:17:22

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości:

htm

> Byłeś, że wiesz?
> Qra

Nie trzeba być, jak się samodzielnie myśli. Siewie!

michał

176. Data: 2009-04-25 04:39:14

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie mam argumentów, ale jaśniepanów darmozjadów trzeba było wyedukować.. A
> Ty co byś zrobiła ? Przecież większość z nich nie potrafiła nawet sobie
> butów zawiązać..

I własnie dlatego uważam Cię za debila... po prostu...

Paweł

177. Data: 2009-04-25 04:41:20

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszelkich ekstremów - zarówno czerwonych, jak i (a nawet w
> szczególności) czarnych - będę jezuitów cytować w dyskusji z

A mnie się nie raz dostawało od katobetonu tylko z tego powodu, że
twieredzę, iż co prawda Józiek był złodziej i gwałciciel, ale akurat Markowi
telewizora nie zaj*... chociaż wszyscy akurat o to go oskarżają ;o)

Pzdr
Paweł

178. Data: 2009-04-25 10:27:46

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" napisał w wiadomości

> I własnie dlatego uważam Cię za debila... po prostu...

I ten epitet może go uratwać przed słusznym gniewem skazanych i ich
rodzin.

michał

179. Data: 2009-04-25 11:17:45

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> I ten epitet może go uratwać przed słusznym gniewem skazanych i ich
> rodzin.

Mówisz, że jak stwierdzą, że ma braki na umyśle to nie da się już nic mu
zrobić? Może i masz rację... ale z drugiej strony poważnie czegoś takiego
traktowac nie mozna przecież...

Pzdr
Paweł

180. Data: 2009-04-25 11:42:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 napisał(a):
> [...]
> zrobić? Może i masz rację... ale z drugiej strony poważnie czegoś takiego

A ja go traktuje poważnie,bo w głowiem ma himery,ale ta głowa ma
ręce,a ręce potrafią dusić.
Od strony głowy, to dziecko ,zupełnie niepoważne.
Ale od strony rąk ,to już bardzo poważna i wręcz mordercza
rzeczywistość...........las...........las......rąk..
......unoszących
się.......... ku uwielbieniu wodza..........las
mogący...........zmienić..........tą planetę............w rzeźnie.

Męskie rozmiary
Dobrym ludziom
Hajde Ciganko
MALE CZARNE - DELIBERACJA...