Aktualny adres mojej galerii

1. Data: 2004-07-05 08:33:06

Temat: Aktualny adres mojej galerii
Od: "Mira Wyszyńska" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wszystkim zainteresowanym podaję aktualny adres mojej galerii.Z adresem
podanym w FAQ mogą być problemy:))
http://serwis-starfax.com.pl/gallery/

Pozdrawiam
Mirka (Teresin)

1. Data: 2004-07-06 20:17:51

Temat: Re: Aktualny adres mojej galerii
Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkim zainteresowanym podaję aktualny adres mojej galerii.Z adresem
> podanym w FAQ mogą być problemy:))
> http://serwis-starfax.com.pl/gallery/

A mnie nadal się nie otwiera. Dlaczego?

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2004-07-07 05:38:08

Od: "koko szanel :)" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ela0626 <e...@o...pl> napisał(a):

> A mnie nadal się nie otwiera. Dlaczego?
>
> Pozdrawiam
> Ela

Mnie się otwiera bez problemu.
Ale śliczne!!!!!!!!!! Ale nie dam się zwariować krzyżykami! Wystarczą mi
frywolitki! I tak już nic poza nimi nie robię!

Pozdrawiam, Koko

1. Data: 2004-07-07 07:17:02

Od: "Elżbieta" <tomella@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mira Wyszyńska" <

> Wszystkim zainteresowanym podaję aktualny adres mojej galerii.Z adresem
> podanym w FAQ mogą być problemy:))
> http://serwis-starfax.com.pl/gallery/

Piękne, eh :)
Na jakiej kanwie i iloma nitkami haftowałaś wazon ogrodowy Lanarte
(najnowsza praca) ?
A orchidee i kalie są na lnie czy też na kanwie? Piękne ramki :))

Elzbieta

1. Data: 2004-07-07 13:25:26

Od: "Mira Wyszyńska" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (najnowsza praca) ?
> A orchidee i kalie są na lnie czy też na kanwie? Piękne ramki :))

Dzieki za miłe słowa :))
Wazon Lanarte haftowałam na 14-stce, 3 nitkami, a orchidee i kalie, 2 i 1
nitką na 18-stce.
I po wyhaftowaniu ich stałam się wieeelką zwolenniczka 18-stki.
Pozdrawiam
Mirka (Teresin)

1. Data: 2004-07-07 13:31:03

Od: "Mira Wyszyńska" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie nadal się nie otwiera. Dlaczego?
>
> Pozdrawiam
> Ela

Elu , przykro mi ,że nie możesz otworzyć galerii.
Dlaczego, nie mam pojęcia.
Moze wieczorkiem jest lepiej, wtedy serwer jest nie obciążony, a galeria
jest na firmowym serwerze męża.
Pozdrawiam
Mirka (Teresin)

1. Data: 2004-07-07 19:34:37

Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A mnie nadal się nie otwiera. Dlaczego

Dziś się otworzyło. Widać były problemy "chwilowe - przejściowe".
Mira, kiedy Ty to wszystko robisz? Bo i ogród, i rodzina i jeszcze hafty.
Czy aby nie masz tego wiaderka z czasem, które ostatnio gdzieś zgubiłam?
A może wreszcie przyjdziesz na spotkanie? Chętnie obejrzymy coś "na żywo" :)

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2004-07-08 06:19:17

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boże jakie to piękne !!!! i ile tego !!!!
Można wiedzieć od ilu lat tworzysz te cudeńka ?
Jak widzę co Wy wszystkie potraficie robić to chciałabym się jeszcze raz
urodzić i zacząć się uczyć wszystkiego od nowa. Życia już mi nie starczy,
żeby nauczyć się jeszcze szyć, wyszywać, frywolitkować itd. Druty tylko nie
mają przede mną tajemnic i szydełko już prawie opanowałam. A gdzie reszta
???
A o takim ogrodzie nie wspominając domu, to mogę tylko śnić. !!!!
Pozdrawiam
Krystyna

Użytkownik "Mira Wyszyńska" <m...@s...pl> napisał w
wiadomości news:ccb3o8$s29$1@news.onet.pl...

1. Data: 2004-07-08 11:40:36

Od: "Mira Wyszyńska" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A może wreszcie przyjdziesz na spotkanie? Chętnie obejrzymy coś "na żywo"

Jak sie cos kocha, to czas zawsze się znajdzie.
Ale ostatnio cos słabo z ta miłością, bo chęci do haftowania średnie.
A czas jak raz jest :))
Mam nadzieję, że uda mi sie wrescze dotrzeć na spotkanie, wtedy pewnie coś
przyniosę do obejrzenia.
Pozdrawiam
Mirka

1. Data: 2004-07-08 11:47:48

Od: "Mira Wyszyńska" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ???
> A o takim ogrodzie nie wspominając domu, to mogę tylko śnić. !!!!

Dzięki za miłe słowa:))
Haftuję od 1987r , to i trochę się nazbierało.
Ale to nie żadna oszałamiająca ilość.
Moja koleżanka haftuje 2 lata i ma ponad 30 prac.
I to nie żadnych malutkich, wiekszość to duże prace.
Ogród to mój drugi konik, chociaż jest bardzo mały, pracy też trochę
potrzebuje.
Pozdrawiam
Mirka

[patchwork] - noz obrotowy - odkrycie!
[xxx] dziewczyny poratujcie - ściąganie wzorków
spotkanie w Alchemi
Kurs w Krakowie?????Frywolitki
frywolitki-jak połączyć kółeczko