frywolitki-jak połączyć kółeczko

1. Data: 2004-07-04 18:30:49

Temat: frywolitki-jak połączyć kółeczko
Od: "Asia" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam 5 kółeczek odpowiednio pikotki wszystkie już połączyłam ale mam
problem ...jak połączyć 6 teraz zrobione z pierwszym żeby zakończyć jeden
element...po przeciągnięciu pętelki przez pikotke i przełożeniu czółenka jakoś
mi nie wychodzi a jeszcze trzeba zrobić 4 słupki i dopiero zaciągnąć...z
łączeniem poprzednich niemam problemu.Może trzeba jakoś odwrócić robótke
pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

1. Data: 2004-07-04 19:24:43

Temat: Re: frywolitki-jak połączyć kółeczko
Od: "olgasw-Gdańsk" <olgasw@(XXXXX)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi nie wychodzi a jeszcze trzeba zrobić 4 słupki i dopiero zaciągnąć...z
> łączeniem poprzednich niemam problemu.Może trzeba jakoś odwrócić robótke

Po zaczepeiniu sie do pikotki (pierwszego kolka) przeloz czolenka na druga -
dolna strone.
Na pewno zmiescisz w dziurce czolenko.
Robotka bedzie Ci troche przeszkadzac, ale przez te 4 slupki mozna
wytrzymac.

Pozdrawiam
Ola

1. Data: 2004-07-04 19:27:52

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi nie wychodzi a jeszcze trzeba zrobić 4 słupki i dopiero zaciągnąć...z
> łączeniem poprzednich niemam problemu.Może trzeba jakoś odwrócić robótke

Asia dokładnie trzeba odwrócić ostatnie kóło tak żeby bez probelmu można
było połączyć pikotki i potem odwrócone skończyć robić i wystko pięknie
wyjdzie :)

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2004-07-04 20:13:55

Od: "Asia" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wytrzymac.
> Ola
> Dziękuję postaram się może przy 100-tnej próbie mi coś wyjdzie podziwiam
wszystkich co śmigają czółenkiem pozdrowienia z Krakowa

1. Data: 2004-07-04 20:19:36

Od: h...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> jakoś
>

> Asia dokładnie trzeba odwrócić ostatnie kóło tak żeby bez probelmu można
> było połączyć pikotki i potem odwrócone skończyć robić i wystko pięknie
> wyjdzie :)
>
> --
> ******** Magda ********
>     Białystok GG 1582381
>      www.madziula.prv.pl
> **********************
> Dzięki i pzdrawiam Asia zKrakowa
> Mam nadzieje że załapie ,ostatnio doszłam do wniosku że bez kursu to chyba
długooooooooooooo będę się uczyć jeszcze raz pozdrawiam zKrakowa

1. Data: 2004-07-04 20:27:23

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

h...@b...pl wrote:

> długooooooooooooo będę się uczyć

Eee tam :) Pokazałam kiedyś bardzo podstawowe podstawy dziewczynie z
mojego instytutu. Po paru dniach powiedziała: "odi et amo (kocham i
nienawidzę)- kocham bo takie piękne, nienawidzę, bo siedziałam 15 godzin
tylko nad tym, ale już umiem" ;)

pozdrawiam
Julita

--
http://www.szpilka.netnafta.pl
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

1. Data: 2004-07-04 20:53:52

Od: "Asia" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mojego instytutu. Po paru dniach powiedziała: "odi et amo (kocham i
> nienawidzę)- kocham bo takie piękne, nienawidzę, bo siedziałam 15 godzin

Dzięki za dodanie otuchy ....ale dziś idę już spać może jutro coś mi lepiej
wyjdzie pa pa

1. Data: 2004-07-04 21:16:53

Od: z...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> a ja robię to tak,ze skladam ze soba lewymi stronami kóleczko1 z
6 ,przekladam przez pikotek nitkę (tak jak normalnie)i bez problemu dorabiam
nasępne słópki,po czym rozkladam kółeczka i zaciągam nitkę

mam nadzieje za nie namieszłam bardziej.Pozdrawiam i zmykam dalej
frywolitkować.AGA

1. Data: 2004-07-05 14:03:13

Od: "Asia" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nasępne słópki,po czym rozkladam kółeczka i zaciągam nitkę
>
> mam nadzieje za nie namieszłam bardziej.Pozdrawiam i zmykam dalej

dziękuje za wszystkie rady...udało się!!!!!!...ale teraz trudniejsze motywy
mam nadzieje że połapie się jakoś,jak coś nie wyjdzie będę prosić o pomoc
pozdrawiam Asia z Krakowa.

[frywolitki] jak zrobić
permin z niebieskim daszkiem
FAQ pl.rec.robotki-reczne