Aktywacja we Wroclawiu?

1. Data: 2002-10-01 21:15:58

Temat: Aktywacja we Wroclawiu?
Od: "Marta Sz" <marta@_NoSpam_awf.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanowne Grupowiczki

Szukam fajnego miejsca na dlugie zimowe wieczory do skatowania sie (zwykly
aerobik nie jest w stanie mnie zainteresowac). Czy znacie moze jakies
ciekawe formy aktywacji? Slyszalam, ze na Biskupinie jest jakis ciekawy
fittnes ale nie jestem w stanie go wysledzic.

Pozdrawiam
Marta

1. Data: 2002-10-02 06:16:11

Temat: Re: Aktywacja we Wroclawiu?
Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Sz <marta@_NoSpam_awf.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:and3bn$ch9$...@p...wcss.wroc.pl...
> [...]
> ciekawe formy aktywacji? Slyszalam, ze na Biskupinie jest jakis ciekawy
> fittnes ale nie jestem w stanie go wysledzic.

Fitness Club na pl 1. Maja (tzn na placu Czerwonym ))) (chodzilam tam sa
super zajecia aerobik callanetics etc etc)
flo

1. Data: 2002-10-02 08:21:27

Od: "EviK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciekawe formy aktywacji? Slyszalam, ze na Biskupinie jest jakis ciekawy
> fittnes ale nie jestem w stanie go wysledzic.

Owszem jest - prawie na koncu swiata to jest, ale komunikacją miejska
dotrzeć też można. Należy wysiąść na oststnim przystanku tramwajowym (pętli)
lub przedostatnim 146. Zajęcia są bardzo zróżnicowane - zarówno formy jak i
stopień intensywności, czyli np. step, shape, interval-step (połaczenie
stepu z shape'em), ABT, Tae-robics (aeronic z elementami boksu), Latino
dance (prowadzone przez prawdziwą Kubankę), funky, dance-aerobic.... Godziny
popołudniowe od 17-21 pn-pt, są też zajęcia rano. Można kupić karnecik na
określoną ilość wejść w miesiącu (minimalnie 8 wejść) i chodzić na dowolne
zajęcia, o dowolnych porach, zależnie od chęci. Godzina w karnecie kosztuje
6 zł, pojedyncze wejście 8 zł. Na miejscu jest też siłownia, solarium i
chyba gabinet kosmetyczny.

Aha - adres: Jackowskiego, tel 345-12-55

pozdr.,
EviK

1. Data: 2002-10-02 08:32:15

Od: "edward" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jakie są tam koszty? Czy jest tam siłownia, jeśli tak to jakie jest jej
wyposażenie?

AGA

1. Data: 2002-10-02 08:34:16

Od: "edward" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może znacie jeszcze inne dobre miejsca w miarę za rozsądną cenę gdzie
można się trochę pomęczyć

Edward U.

1. Data: 2002-10-02 09:52:32

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik edward <u...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aneasd$9ec$...@a...dialog.net.pl...
> A jakie są tam koszty? Czy jest tam siłownia, jeśli tak to jakie jest jej
> [...]

wiem ze jest silownia ale chyba tylko dla pan specjalnie
kosztow juz nie pamietam (((((((((
ogolnie jest tam fajnie ))))))))

1. Data: 2002-10-02 10:50:48

Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flowera wrote:

> wiem ze jest silownia ale chyba tylko dla pan specjalnie
> kosztow juz nie pamietam (((((((((

Chodzę tam na step, jest bardzo fajnie. Pojedyncze wejście 10 zł, w
karnecie miesięcznym 8. Natomiast sala jest taka sobie, jak ktoś lubi
mieć mnóstwo luster wokół siebie, to polecam Nefretete na Powstańców
Śląskich, tam jest bardzo elegancko. Ceny chyba dość podobne.

Dorota

1. Data: 2002-10-03 09:19:42

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Wed, 2 Oct 2002 10:21:27 +0200, "EviK" <k...@p...onet.pl>
wyskrobal sobie:

>Owszem jest - prawie na koncu swiata to jest, ale komunikacj? miejska
>dotrze? te? mo?na. Nale?y wysi??? na oststnim przystanku tramwajowym (p?tli)
>lub przedostatnim 146.

lepiej autobusem 146 - wysiada sie prawie pod BFC (Biskupin Fitness
Centrum) - wystarczy przejsc przez placyk zabaw :)

jak chcesz dokladny opis jak tam dojsc to na priv :)
mieszkam zaraz obok BFC i widze jak wieczorami sie tam katuja :)

m3duz4

botki
aerobic a kwestia charakteru
Tak, to jest pewien sposób ;)