Al-Ko Comfort 52BR

1. Data: 2003-05-19 13:31:41

Temat: Al-Ko Comfort 52BR
Od: "Anshar" <a...@U...lexx.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Mial ktos do czynienia z ta kosiarka:

Al-Ko Comfort 52BR
Silnik Tecumseh Centura 500X - 5 KM
Moc- 2,5 kW
Szer. ciecia - 51 cm
Poj. kosza - 65 l
Waga - 39 kg

Jest aktualnie na promocji w Makro za 1199zl i chcialem sie dowiedziec cos
wiecej, tzn. jesli ktos juz ja mial to jak pracuje, czy jest awaryjna, duzo
zuzywa paliwa itp. Ew. jesli nie taka to jaka inna poradzilibyscie w tej
cenie.

Dziekuje z gory za informacje

--
A.

2. Data: 2003-05-20 08:20:39

Temat: Re: Al-Ko Comfort 52BR
Od: "Gallilleo" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam słabszą kosiarkę tej firmy również z silnikiem Tecumseh (też słabszym)
i sporo złych wrażeń z użytkowania jej - przede wszystkim dużo kłopotów z
rozrusznikiem
piotr

3. Data: 2003-05-20 09:52:31

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
duzo
> zuzywa paliwa itp. Ew. jesli nie taka to jaka inna poradzilibyscie w tej

Nie znam tego konkretnego modelu, ale mój sąsiad ma spore problemy z
kosiarką tej firmy (silnik ok 5 kM z napędem).
Radzę poszukać czegoś z silnikiem Brigs&Stration.Znajomy serwisant twierdzi
że są o wiele trwalsze od Tecumseha. Sam mam spore problemy z Tecumsehem
(kosiara kupiona w Makro) i nie polecam tych silników. Poza tym okazało się
że spis punktów gwarancyjnych podanych w Makro nie ma nic wspólnego z
rzeczywistością. Radzę sprawdzić czy faktycznie serwisant uznaje gwarancje z
Makro.
Pozdrawiam--
Jacek Dacka "Jactro"
j...@b...com.pl
<<<wytnij bezspamu>>>

4. Data: 2003-05-20 11:00:16

Od: "Anshar" <a...@U...lexx.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Gallilleo <_...@p...onet.pl> wrote:

> Mam słabszą kosiarkę tej firmy również z silnikiem Tecumseh (też
> słabszym) i sporo złych wrażeń z użytkowania jej - przede wszystkim dużo
> kłopotów z rozrusznikiem

Rozrusznik ? Widzialem ze tylko modele premium maja taki, reszta jest na
reczny zaplon (ta raczka).
No to mam teraz dylemat bo bylem prawie pewnien na zakup tego modelu :/
hmm...

A.

5. Data: 2003-05-20 11:03:05

Od: "Anshar" <a...@U...lexx.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Jactro <j...@b...com.pl> wrote:

> [...]
> okazało się że spis punktów gwarancyjnych podanych w Makro nie ma nic
> wspólnego z rzeczywistością. Radzę sprawdzić czy faktycznie serwisant

Dzieki za informacje. Tak wlasnie myslalem ze ten amerykanski silnik bedzie
lepszy od Tecumetha (chyba swedzki ?). W takim razie odpuszczam sobie ten
model i zobacze na wersje Comfort 46BR, ma wlasnie silnik B&S, chyba 4kM no
i tansza o 200zl.

A.

6. Data: 2003-05-20 11:17:29

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> model i zobacze na wersje Comfort 46BR, ma wlasnie silnik B&S, chyba 4kM

Kosiarkę dobierz do powierzchni trawnika jaki musisz kosić. Większość
kosiarek ma silniki 3,5 KM i na trawniki (równe i nie przerośnięte)o pow do
5 arów taki silnik jest wystarczający. Jeżeli masz większy trawnik to
faktycznie kup coś większego.

7. Data: 2003-05-20 18:15:26

Od: "Anshar" <a...@U...lexx.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Jactro <j...@b...com.pl> wrote:

> [...]
> kosiarek ma silniki 3,5 KM i na trawniki (równe i nie przerośnięte)o pow
> do 5 arów taki silnik jest wystarczający. Jeżeli masz większy trawnik to

Po prostu jak juz kupowac kosiarke to chcialem cos lepszego. Trawnik
natomiast ma ok 30x30m, tak na oko mowie, byc moze wiecej... jest bardzo
nierowny, tu i uwiedzie sporo chwastow, w innych miejscach zas ladna
trawka... takie laciaty. Znajdzie sie tez troche kamieni i patykow.

Jak to w ogole jest z tym pojemnikiem na trawe, czy to rzeczywiscie cos
pomaga? Czy co chwila trzeba biegac i wysypywac....

A.

8. Data: 2003-05-20 18:52:47

Od: "Gallilleo" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozrusznik ? Widzialem ze tylko modele premium maja taki, reszta jest na
> reczny zaplon (ta raczka).
Tak dokładnie o taki chodzi - rozrusznik ręczny.
Panowie z serwisu, a byłem u nich dwa razy, tak to ustrojstwo nazywają.

piotr

9. Data: 2003-05-20 19:01:16

Od: "Gallilleo" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to w ogole jest z tym pojemnikiem na trawe, czy to rzeczywiscie cos
> pomaga? Czy co chwila trzeba biegac i wysypywac....

Przy 1000 m2 pojemnik jeszcze ma sens - ale pod warunkiem że ma się plan na
to co zrobić ze skoszoną trawą z pojemnika.
Druga strona medalu jest taka że skoszona trawa, niezgrabiona po pewnym
czasie użyźnia trawnik mimo że kilka dni po skoszeniu trawnik trochę kiepsko
wygląda.

Wybór oczywiście należy do Ciebie

piotr

10. Data: 2003-05-21 06:26:06

Od: Zygmunt <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anshar wrote:
> [...]
> zuzywa paliwa itp. Ew. jesli nie taka to jaka inna poradzilibyscie w tej

doloz 100zl i kup ten model z silnikiem 6KM Briggs&Stratton. warto!
pozdrawiam - Zygmunt

Co to za roslinka ?
Brzydactwo na modrzewiu
Zwalczanie misecznika cisowca