Ale Czad;)

131. Data: 2012-03-12 08:44:46

Temat: Re: Ale Czad;)
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-12 09:22, zdumiony pisze:
> U?ytkownik "za??cony"<r...@c...pl> napisa? w wiadomo?ci
>
> Kto tak napisa?, Ty?

Tak mawiała moja matka, dość zawzięta katoliczka. Mawiała trochę
inaczej: 'miłość każdą pieszczotę uświęca'. To co wyżej ściągnąłem
z googla, ale też uważam, ze wersja mojej matki lepsza

132. Data: 2012-03-12 08:44:53

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
> Tak mawiała moja matka, dość zawzięta katoliczka. Mawiała trochę inaczej:
> 'miłość każdą pieszczotę uświęca'. To co wyżej ściągnąłem
> z googla, ale też uważam, ze wersja mojej matki lepsza :)

Pieszczota to może być pocałunek w uszko. Technika seksualna to co innego.

133. Data: 2012-03-12 08:45:43

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

przecież Ty i tak nic z tego wszystkiego nie rozumiesz,
tylko spełniasz zalecane przez terapeutów obowiązki.

134. Data: 2012-03-12 08:46:38

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-12 09:44, zdumiony pisze:
> U?ytkownik "za??cony"<r...@c...pl> napisa? w wiadomo?ci
>
> Pieszczota to mo?e by? poca?unek w uszko. Technika seksualna to co innego.

Ale ja nie rozmawiałem z moją matką o pocałunkach w uszko.

135. Data: 2012-03-12 08:50:59

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ja nie rozmawiałem z moją matką o pocałunkach w uszko.

Poza tym seks oralny to żadna przyjemność. Ale anal jest gorszy.

136. Data: 2012-03-12 08:57:40

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-12 09:50, zdumiony pisze:
> U?ytkownik "za??cony"<r...@c...pl> napisa? w wiadomo?ci
>
> Poza tym seks oralny to ?adna przyjemno??. Ale anal jest gorszy.

Może chcesz o tym więcej porozmawiać ?
O analu się nie wypowiem. Ale o oralu cosik mogę.

Więc zaczynając, to po pierwsze: wszystko zależy.

Ludzie różne rzeczy lubią. A także: różnie wyglądają,
różnie są owłosieni, różnie pachną i różnie ... smakują :)
Niektóre konfiguracje być może są nie do pogodzenia.
Być może.
Ja w każdym bądź razie nie mogę powiedzieć, że to żadna
przyjemność, bo z mojego punktu widzenia jest odwrotnie.
Natomiast są też koszty/zagrożenia. Wspominano o HPV.
Jest masa pomniejszych.

137. Data: 2012-03-12 09:00:00

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ludzie różne rzeczy lubią. A także: różnie wyglądają,

Biedne kobiety myślą że jak zrobią facetowi laskę to go to zadwoli, poza tym
seks oralny jest głównym motywem obrzydliwych pornoli.

138. Data: 2012-03-12 09:15:28

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-12 10:00, zdumiony pisze:
> U?ytkownik "za??cony"<r...@c...pl> napisa? w wiadomo?ci
>
> Biedne kobiety my?l? ?e jak zrobi? facetowi lask? to go to zadwoli, poza tym
> seks oralny jest g??wnym motywem obrzydliwych pornoli.

Ty chcesz porozmawiać o swoim obrzydzeniu i o tym, co kobiety lubią, czy
pomarudzić na biedne kobiety, które coś tam myślą ?

Jak chcesz pogadać o tym drugim, to sorry, ale w to nie wchodzę :)
A jeśli o tym pierwszym, to wstępnie zapomnij o tym, że facet jest
biorcą a pomyśl o tym, że biorcą jest kobieta.

Do wszystkich kobietek, które są na grupie ! Dawać tu żywo i zeznawać !
Która przychylnym okiem myśli o tym, że facet obdarza ją oralną
pieszczotą ? Czy są Tu takie, które zdecydowanie się sprzeciwiają ?

:)
W kolejności alfabetycznej:

Aicha ?
Fragile ?
Hanka ?
Iksi ?
Iwonka ?
Izka ?
Kiwiko ?
Medea ?
Paulinka ?
Qra ?
Stokrotka ?
Veronika ?

Tylko proszę bardzo o takie odpowiedzi, po których _zdumiony_ nie będzie
miał za dużo wątpliwości ( jak np. dot. tego, o czym rozmawiałem
z matką ) :)

139. Data: 2012-03-12 09:28:15

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-12 09:50, zdumiony pisze:
> Użytkownik "zażółcony"<r...@c...pl> napisał w wiadomości
> Poza tym seks oralny to żadna przyjemność. Ale anal jest gorszy.

Dla kogo nie jest to przyjemność? Dla Ciebie?

Ewa

140. Data: 2012-03-12 09:33:46

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-12 07:44, Lebowski pisze:
> [...]
> meskich fantazji i wyobrazen.
> Po 3, jak zdiagnozowal ja juz kiedys vb, po 1-szym trafnym
> kontrargumencie wlaczyl sie jej immunologiczny system intelektualny i
> niestety, ale juz pizdziec i tylko moze isc w zaparte szukajac
> poparcia dla swoich tez w coraz wiekszym braku zrozumienia i absurdach.
> A po 4, najlepiej jakbys sam wyciagna juz jakies wnioski i przestal
> sie masowac, bo i tak dopasowanie sie do kogos graniczyloby u ciebie z
> cudem, a za chwile bedzie juz wogle nie mozliwe, wiec bedziesz coraz
> bardziej brnal w jakies durne konfabulacje.

Cieszę się, chłopcy, że w końcu znaleźliście płaszczyznę porozumienia.
Może się nawet polubicie. ;)

Oj, Lebowski, co do wiedzy na temat kobiet dorównujesz globikowi.

Ewa

W Międzynarodowym Dniu Kobiet-Rewolucjonistek.. .
"mały mord"
8 marca i nie tylko.
8-marcowa prywata
8 Marca