Ale zmyłka...

1. Data: 2007-12-28 09:21:28

Temat: Ale zmyłka...
Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W moim mieszkaniu mam zawory termostatyczne Danfoss, ale bez głowic. W
jednym pokoju bardzo brakowało mi takiej głowicy więc postanowiłem nabyć
taką i założyć. Wydawało mi się, że nie ma to znaczenia jakiej firmy będzie
głowica, że to jest znormalizowane i kupiłem Valvex. Okazało się, że nie ma
szans na przykręcenie jej do zaworu - nakrętka z głowicy nie sięga do gwintu
na zaworze. I teraz mam pytanie. Czy jak kupię dowolną głowicę Danfoss, to
będzie ona pasowała do zaworu? Nie ma szans na wymontowanie zaworu i
szukanie głowicy na miarę, a na samym zaworze oznaczenia są tak
enigmatyczne, że nie podobna go zidentyfikować i dobrać do niego głowicę.
Jakieś pomysły?

--
Big Jack
//////

2. Data: 2007-12-28 11:24:16

Temat: Re: Ale zmyłka...
Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup w Castoramie, jeśli okaże się, że nia pasuje, możesz w ciągu iluś
tam dni (chyba 7, jeśli mnie pamięć nie zawodzi) zwrócić głowicę (w
oryginalnym opakowaniu, bez śladów używania) i kupić inną. Czynność
powtórzyć aż do trafienia na właściwy model :)

g.

3. Data: 2007-12-28 11:37:53

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Generalnie są dwa systemy.
JaC

-----

4. Data: 2007-12-28 12:57:30

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:
zeta.pl
użytkownik *geyb* napisał(a):

> [...]
> oryginalnym opakowaniu, bez śladów używania) i kupić inną. Czynność
> powtórzyć aż do trafienia na właściwy model :)

ehhhh, niemetodycznie podszedłem do zagadnienia, bo po fakcie zadzwoniłem do
Danfossa żeby ustalić rodzaj głowicy. A tego Valvexa kupiłem właśnie w
Castoramie, tylko teraz nieprędko tam będę żeby ewentualnie wymnienić na
odpowiedni model Danfossa. Podejrzewam, że teraz to mnie wyślą na drzewo i
każą kupić sobie nową. Chciałem zaoszczędzić parę złotych, to tylko wbiłem
się na koszty. Cóż, chytry dwa razy traci :/

--
Big Jack
//////

5. Data: 2007-12-28 14:25:30

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack <a...@b...zz> wrote:

> Podejrzewam, że
> teraz to mnie wyślą na drzewo i każą kupić sobie nową.

Jeśli masz paragon i opakowanie a głowicy nie zniszczyłeś, oddasz
ją na pewno, oddawałem nawet po dwóch miesiącach kiedyś różne
rzeczy.

J.

6. Data: 2007-12-28 16:43:05

Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze można wystawić na allegro od 1 pln i odzyskać część kosztów.

geyb

zabezpieczenie kuchni elektrycznej
Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)