Ale zwyrta! :-(

1. Data: 2009-06-03 12:34:53

Temat: Ale zwyrta! :-(
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Paskudne wiatrzysko wygoniło nas z działeczki. :-(
Pozdrawiam huraganowo Ja...cki

2. Data: 2009-06-03 21:09:30

Temat: Re: Ale zwyrta! :-(
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Jun 2009 14:34:53 +0200, Dirko napisał(a):

> Hejka. Paskudne wiatrzysko wygoniło nas z działeczki. :-(
> Pozdrawiam huraganowo Ja...cki

U nas też wiało, że hej.

3. Data: 2009-06-05 13:27:19

Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> Hejka. Paskudne wiatrzysko wygoniło nas z działeczki. :-(
> Pozdrawiam huraganowo Ja...cki

Ja za to (mazowieckie) od tygodnia czekam żeby skosić trawę - i doopa.
Co poświeci i wysuszy to popada. Mój kawałek ziemi zamienia się powoli w
dżunglę :) (lasy amazońskie i te sprawy).
Idzie weekend - uparłam się że jutro skoszę, może w ramach uporu mojego
pogoda się dostosuje?
A, i płot jest do pomalowania, farba w piwnicy stoi.

SŁOŃCA!

Kaja

4. Data: 2009-06-05 14:06:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pogoda się dostosuje?
> A, i płot jest do pomalowania, farba w piwnicy stoi.

Chcesz suszyć na siano? Bo mokrą trawę łatwiej się kosi...

Co to za drzewko ?
Acer platanoides "Globosum"
grusza red faworytka
Topinambur /potrzeba/